نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۳

جزییات سیزن پس بازی Assassin’s Creed Odyssey

کمپانی یوبی‌سافت جزییات سیزن پس بازی Assassin’s Creed Odyssey را اعلام کرد که شامل یک نسخه ریمستر‌شده از Assassin's Creed 3 هم می‌شود. 

فاصله زیادی تا انتشار جدید‌ترین نسخه از سری اسسینز کرید یا همان Assassin’s Creed Odyssey باقی نمانده و حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت جزییات سیزن پس این بازی را ارائه کرده است که شامل محتویات جالبی می‌شود. 

طبق اعلام سازندگان، بازی دو بسته الحاقی داستانی بزرگ خواهد داشت که البته، هرکدام خود به سه اپیزود جداگانه تقسیم می‌شوند. بسته الحاقی داستانی اول بازی که هر سه اپیزود آن در ماه دسامبر (آذر/دی ۹۷) منتشر خواهند شد، قرار است داستان اولین شخصی را روایت کند که از هیدن بلید مشهور اسسین‌ها استفاده کرد. دومین بسته الحاقی بازی هم که قرار است بهار ۲۰۱۹ منتشر شود، داستانی با محوریت شهر آتلانتیس روایت خواهد کرد که در اعماق دریا واقع شده است. 

علاوه بر این، همان‌طور که پیش‌تر هم در زومجی خواندید، خریداران سیزن پس بازی، قادر خواهند بود تا به ریمستر بازی Assassin’s Creed III هم دسترسی داشته باشند. به‌نظر می‌رسد یوبی‌سافت قصد دارد در کنار بازی‌هایش بزرگش، ریمستر یک نسخه قدیمی‌تر از مجموعه را هم به عنوان یکی از محتویات سیزن پس ارائه بدهد. به طوریکه پیش‌تر هم سیزن پس بازی Far Cry 5، شامل ریمستر Far Cry 3 بود. 

علاوه بر محتویات مذکور، قرار است یک سری محتوای رایگان هم برای بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر خواهند شد که البته آن‌ها هم ماهیتی اپیزودی خواهند داشت و به‌گفته سازندگان، در آن‌ها شاهد مراحل جدید یا آشنا شدن با کاراکتر‌های جدید خواهیم بود. چالش‌های هفتگی که تمام کردن آن‌ها آیتم‌های ارزشمندی را در اختیارتان قرار می‌دهد و حالت New Game Plus هم از دیگر محتویات رایگانی هستند که برای بازی منتشر خواهند شد و همین مساله، باعث می‌شود تا حتی افرادی که سیزن پس بازی را خریداری نمی‌کنند هم بتوانند به محتویات جدید مختلفی دسترسی داشته باشند. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده با محوریت سیزن پس و آپدیت‌های رایگان بازی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Assassin's Creed: Odyssey در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده