// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

ویدیو مراحل ساخت بازی Life is Strange 2 با محوریت دلایل انتخاب داستان جدید

استودیو دونت‌ناد ویدیویی از مراحل ساخت بازی Life is Strange 2 منتشر کرده است که در قالب آن از دلایل روایت داستان متفاوت و جدید می‌گوید.

در تاریخ ۳۰ مرداد اتفاق بزرگ و مهمی برای علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی و اپیزودیک به وقوع پیوست، زیرا در این روز دنباله یکی از برترین‌های این سبک یعنی بازی Life is Strange که در بخش‌های شخصیت‌پردازی و مکانیک‌های گیم‌پلی عملکردی تحسین بر‌انگیز داشت و توانست مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند، به صورت کامل معرفی شد. بازی Life is Strange 2، محصول استودیو Dontnod (دونت‌ناد) که کمتر از دو هفته تا انتشار اپیزود اول آن باقی مانده است، داستانی تازه را با شخصیت‌ها و محیط‌های جدید روایت می‌کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو سازنده ویدیویی از پشت‌صحنه و مراحل ساخت این بازی منتشر کرده است که در بخشی از آن از دلایل عدم ادامه داستان Life is Strange و روایت داستانی جدید می‌گوید.

استودیو دونت‌ناد در توضیحات این ویدیو، هدف از انتشار آن را فراهم کردن زمینه آشنایی بازیکنان با اپیزود اول بازی Life is Strange 2 و ارائه توضیحات در رابطه با رویکرد تازه تیم سازنده اعلام کرده است. در این ویدیو که با نام The Road to Life is Strange 2 شناخته می‌شود و در واقع مستندی حدودا ۱۰ دقیقه‌ای در رابطه با ساخت بازی Life is Strange 2 است، شاهد پشت صحنه ساخت این بازی خواهیم بود و همراه با میکل کخ و رائول باربت، کارگردانان بازی و ژان لوک کانو و کریستین دیواین، نویسندگان بازی و برخی دیگر از اعضای اصلی استودیو دونت‌ناد با بخش‌های مختلف و ویژگی‌های بازی مذکور آشنا می‌شویم.

با این وجود که در قالب ویدیو The Road to Life is Strange 2، با شخصیت‌های شان و دنیل و دلایل پشت سفر جاده‌ای آن‌ها آشنا می‌شویم، کانسپت آرت‌های مختلفی را مشاهده می‌کنیم، از تاثیر رفتارها و دیالوگ‌ها روی رابطه بین دو برابر می‌شنویم، از تغییرات انجام شده در بخش‌های بصری و صوتی آگاه می‌شویم و پشت صحنه‌ها ضبط دیالوگ‌ها با حضور صداپیشه‌های شان و دنیل را تماشا می‌کنیم، مهم‌ترین بخش این ویدیو را باید توضیحات سازندگان در رابطه با کنار گذاشتن شخصیت‌های مکس و کلوئی و پرداختن به داستان جدید دانست.

استودیو دونت‌ناد در این رابطه اعلام می‌کند که به اعتقاد این استودیو بازی Life is Strange دارای پایان قطعی و صریح بود. نوع پایان‌بندی فصل اول باعث شده است که بازگشت شخصیت‌های مکس و کلوئی و ادامه داستان آن‌ها امری سخت و دشوار باشد. این استودیو باور دارد که بازی مذکور اثری کامل و پایان یافته است که لازم است برای ادامه آن با حفظ دی‌ان‌ای این بازی (رو‌یا‌رویی شخصیت‌های عادی که بازیکنان می‌توانند با آن‌ها همزاد‌پنداری کنند، با مسائل جهانی در کنار اتفاقی عجیب و غریب)  به سراغ داستانی جدید با شخصیت‌های متفاوت رفت. ویدیو The Road to Life is Strange 2 را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

اولین اپیزود از پنج اپیزود بازی Life is Strange 2 که Seattle نام دارد، در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت تمامی اپیزودهای این بازی را با قیمت ۴۰ دلار پیش‌خرید کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده