// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

کنترلرهای جدید کنسول NES برای نینتندو سوییچ معرفی شدند

در رویداد نینتندو دایرکت، کنترلرهای جدید نینتندو سوییچ با طراحی کنترلرهای کنسول NES معرفی شدند.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، در جریان رویداد نینتندو دایرکت ماه سپتامبر میلادی، کمپانی نینتندو کنترلرهای جدید نینتندو سوییچ را معرفی کرد. این کنترلرها به واسطه طراحی‌شان که همانند کنترلرهای کنسول NES هستند، حال و هوای نوستالژیکی برای طرفداران به وجود می‌آورند.

nintendo switch

nintendo switch

نکته‌ی جالب کنترلرهای NES نینتندو سوییچ این است که تنها کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ قادر به خرید و استفاده از آن هستند. در ادامه مشخص شد که کنترلرهای NES همانند جوی‌کان‌ها از فناوری بلوتوث پشتیبانی می‌کنند و بازیکنان می‌توانند پس از اتمام شارژ کنترلر خود، آن را به نینتندو سوییچ متصل کنند یا از پایه‌های شارژی نینتندو سوییچ استفاده کنند؛ به عبارتی تنها در حالت اتصال به داک می‌توانید از این کنترلرها به صورت بلوتوث استفاده کنید و در حالت قابل حمل مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

کنترلرهای ذکر شده از اواسط ماه دسامبر میلادی (اواخر آذر ماه) عرضه می‌شوند و کاربران می‌توانند با پرداخت ۶۰ دلار صاحب دو کنترلر (یک کنترلر برای سمت چپ و یکی برای سمت راست) شوند. از دیگر اخبار مربوط به رویداد نینتندو دایرکت ماه سپتامبر می‌توان به معرفی بازی Luigi's Mansion 3 اشاره کرد. البته اطلاعات دقیقی از گیم‌پلی و محتویات بازی در دسترس قرار نگرفت و تنها اعلام شد که در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

با این حال کاربران نینتندو سوییچ منتظر مشخص شدن اخباری حول بازی Metroid Prime 4 هستند و امیدواریم در رویدادهای آینده، اطلاعاتی از این بازی در دسترس قرار بگیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده