نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

Final Fantasy VII به همراه نسخه‌های دیگری برای سوییچ و ایکس باکس وان منتشر می‌شود

نسخه‌های متعددی از مجموعه Final Fantasy، از جمله نسخه هفتم این سری برای سوییچ و ایکس باکس وان معرفی شدند.

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) در جریان نینتندو دایرکت برای طرفداران خود سورپرایز بزرگی به همراه داشت و تعداد زیادی از بازی‌های فاینال فانتزی را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد؛ بازی‌هایی که بخشی از آن‌ها برای سایر پلتفرم‌ها هم عرضه خواهد شد.

در کنار Final Fantasy XV: Pocket Edition که چند روز بعد از انتشار برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برای سوییچ هم منتشر شد، World of Final Fantasy: Maxima هم در ماه نوامبر (آبان-آذر) برای کنسول نینتندو منتشر خواهد شد و البته کنسول‌های سونی و مایکروسافت هم در کنار کامپیوتر پذیرای این بازی خواهند بود که نسخه بهبود یافته‌ای از دنیای فاینال فانتزی است. بازی Chocobo's Mystery Dungeon: Every Buddy هم که برای سوییچ و پلی‌استیشن 4 معرفی شد، در زمستان آینده منتشر می‌شود. بازی دیگری که چند روز قبل معرفی شد و طرفداران فاینال فانتزی می‌توانند در سال ۲۰۱۹ منتظر آن باشند، نسخه ریمستر Final Fantasy Crystal Chronicles است که در سال ۲۰۰۳ برای کنسول گیم کیوب عرضه شده بود.

بازی‌های فاینال فانتزی معرفی شده برای سوییچ و دیگر کنسول‌ها به همین جا ختم نمی‌شوند و تعدادی از معروف‌ترین آثار کلاسیک این مجموعه هم برای اولین بار برای کنسول‌هایی غیر از پلی استیشن منتشر خواهند شد؛ بازی‌هایی که عبارت‌اند از: Final Fantasy X / X-2 ،Final Fantasy IX ،Final Fantasy VII و Final Fantasy XII: The Zodiac Age. به این ترتیب کنسول‌های سوییچ و ایکس‌باکس وان میزبان مجموعه درخشانی از بازی‌های محبوب فاینال فانتزی خواهند شد که اکثر آن‌ها در سال‌های اخیر ریمستر شده‌اند و اسکوئر انیکس با انتشار آن‌ها برای پلتفرم‌هایی غیر از کنسول‌های سونی، می‌تواند به درآمد خوبی در سال ۲۰۱۹ برسد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده