نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵

نسخه جدید Animal Crossing سال ۲۰۱۹ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

طبق اعلام نینتندو در جریان رویداد نینتندو دایرکت بامداد امروز، سال آینده نسخه جدیدی از بازی Animal Crossing برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. 

Animal Crossing یکی از مجموعه بازی‌های معروف کمپانی نینتندو است که خیلی‌ها، منتظر بودند تا نسخه جدیدی از آن برای نینتندو سوییچ معرفی شود و این اتفاق، بامداد امروز و در جریان رویداد نینتندو دایرکت برگزار‌ شده، رخ داد. با اینکه هنوز نام دقیق این بازی اعلام نشده، اما نینتندو تایید کرده که این بازی، نسخه اصلی جدید Animal Crossing خواهد بود. آخرین نسخه اصلی این سری، در سال ۲۰۱۲ با نام New Leaf منتشر شده بود. 

البته بعد از New Leaf، چند نسخه فرعی از این مجموعه مثل Amiibo Festival، Happy Home Designer و Pocket Camp برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده‌اند ولی هیچ‌یک از این بازی، یک نسخه کامل و تما‌م‌عیار از Animal Crossing نبوده‌اند. 

نینتندو فعلا اطلاعات بیش‌تری از این بازی ارائه نکرده است اما مشخص شده که این اثر، در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. نینتندو سوییچ تا به امروز میزبان بازی‌های معروف بسیاری از IP‌های نینتندو بوده و بدون شک تایید نسخه جدید Animal Crossing هم یک خبر عالی دیگر برای طرفداران این کنسول است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده