نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۳

مدیر کمپانی Bethesda ساخت قسمت سوم مجموعه Wolfenstein را تایید کرد

پیت هاینز، مدیر کل کمپانی بتسدا، در آخرین مصاحبه‌اش ساخته شدن قسمت بعدی مجموعه‌ی Wolfenstein را تایید کرد.

کمپانی بتسدا در E3 امسال با معرفی کردن دو نسخه‌ی مختلف از مجموعه‌ی وولفنشتاین، یعنی Wolfenstein: Cyberpilot و Wolfenstein: Youngblood، به‌طور غیر مستقیم تایید کرد که حالا حالاها خبر از نسخه‌ی شماره‌دار جدیدی از این سری نخواهد بود. حال به‌تازگی و در جریان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که پیتز هاینز، مدیر عامل کمپانی بتسدا، در مصاحبه‌ی جدیدش ساخت قسمت سوم این مجموعه را تایید کرده است.

هاینز در مصاحبه‌اش با بخش سرگرمی بلاگ بریتانیایی Metro اعلام کرد Wolfenstein III امری اجتناب‌ناپذیر است و Wolfenstein II: The New Colossus به قدر خوب عمل کرده که سازندگانش به ساخت قسمت بعدی مجاب شوند. هاینز در صحبت‌هایش گفت که از عملکرد تجاری Wolfenstein II: The New Colossus انتظار بیشتری داشته اما با این حال، عملکردش خیلی خوب بوده و لایق ساخت یک قسمت جدید است. وی در ادامه افزود:

بله؛ قطعا ما Wolfenstein III را خواهیم ساخت. استودیو سازنده‌ی بازی در E3 اعلام کرد که قرار است یک مدت استراحت کند و سراغ ساخت یک بازی بزرگ نرود اما این بدین معنی نیست که قسمت بعدی را نسازند و فعلا باید صبر کنیم تا استراحت‌شان به پایان برسد!

اینکه بتسدا و MachineGames پس از عرضه‌ی Wolfenstein: Youngblood سراغ ساخت قسمت سوم این مجموعه می‌روند یا نه هنوز مشخص نیست اما تایید شدن ساخت قسمت بعدی این مجموعه‌ی پرطرفدار برای علاقه‌مندان خبر بسیار خوبی است.

دومین قسمت از مجموعه‌ی Wolfenstein یعنی Wolfenstein II: The New Colossus در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹.۵ را کسب کند. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

داستان ترور بیلی و بقیه اعضای گروه مقاومت، روی تیراندازی اول شخص را سفید کرد. نشان داد چطور می‌توان زیر سایه هجوم مالیخولیایی سازنده‌گان به بازی‌های چند نفره، یک بازی کلاسیک داستانی ساخت، درس گیم‌پلی اول شخص داد، کمدی را به زیباترین شکل ممکن با خشونت درآمیخت. با نمایشی که نیوکولوسوس داشت، نمی‌توان خلاصه از خوبی‌ها و لذتش نوشت! فقط در یک کلام، مسحور کننده بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده