نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Diablo III: Eternal Collection مشخص شد

پورت نینتندو سوییچ Diablo 3: Eternal Collection، نیمه‌ اول آبان ماه منتشر خواهد شد.

در جریان E3 امسال بود که استودیو بلیزارد، سازنده‌ی بازی Diablo 3، انتشار نسخه‌ی Eternal Collection این بازی برای نینتندو سوییچ را تایید کرد. حال به‌تازگی و در جریان جدیدترین اخبار بازی، نینتندو و بلیزارد تاریخ راه‌یابی این اثر تحسین‌شده به کنسول هیبریدی نینتندو را مشخص کردند. بازی Diablo 3: Eternal Collection در تاریخ ۲ نوامبر (۱۱ آبان) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

این بازی که محتویات بسیار زیادی از جمله بسته‌ی الحاقی Rise of the Necromancer و افزونه‌ی Reaper of Souls را در خود جای داده، بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند با دیابلو 3، وارد جهان بزرگ، پر رمز و راز و غنی این مجموعه شوند.

سازندگان بازی در نسخه‌ی نینتندو سوییچ قابلیت بازی چندنفره با دیگر دستگاه‌های نینتندو سوییچ را قرار داده‌اند. در کنار این، محتویاتی انحصاری برای نینتندو سوییچ از جمله پوشش‌هایی برگرفته از مجموعه‌ی Legend of Zelda نیز در این بازی یافت می‌شود.

بازی Diablo 3: Eternal Collection در تاریخ نوامبر (۱۱ آبان)، به عنوان اولین بازی کمپانی بیلیزارد که برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود، راهی این کنسول ژاپنی محبوب خواهد شد.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده