// جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

سریال Nancy Drew در دست ساخت است

شبکه CW در حال ساخت یک سریال تلویزیونی بر‌اساس سری رمان پر رمز و راز Nancy Drew است. با زومجی همراه باشید.

آن‌طور که به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه‌چندان دور ممکن است شاهد انتشار یک سریال تلویزیونی بر‌اساس مجموعه رمان‌های کلاسیک نانسی درو باشیم.

طبق خبری که وب سایت ددلاین منتشر کرده است شبکه سی دبلیو در حال توسعه پروژه‌ای بی‌نام با محوریت این شخصیت، به کمک جاش شوارتز و استفانی سویج، به عنوان کارگردان‌های این مجموعه تلویزیونی است. با توجه به اطلاعات به دست آمده، سی دبلیو قصد دارد نسخه‌ای از نانسی را به نمایش بگذارد که نسبت به تلاش‌های قبلی به ویژگی‌ها و خصوصیات اصلی این شخصیت در منابع اصلی اقتباس این کارکتر پایبند‌تر است.

نگارش این مجموعه بزرگ داستانی، از سال ۱۹۳۰ به‌ وسیله تعدادی نویسنده‌ی گمنام آغاز شد که طی مدت کوتاهی توانست به محبوبیت فروانی بین علاقمندان این سبک دست یابد. درون مایه اصلی ماجرا‌های نانسی درو، در رابطه با داستان‌های جنایی جذاب و گوناگون است؛ اما سی دبلیو در این اقتباس خاص به سراغ تراژدی خانوادگی رفته است که پس از یک سال به عقب انداختن نانسی از رفتن به کالج بعد از اتمام مدرسه، باعث درگیری شدید او در تحقیقاتی پر رمز و راز مربوط به قتل‌ وحشتناکی می‌شود که با حل کردن هر معما و راز با معمایی بزرگ‌تر روبه‌رو می‌شود.

آخرین اقتباس به نمایش در آمده از این کارکتر فیلمی معمایی کمدی با همین عنوان محصول سال ۲۰۰۷ به کارگردانی اندرو فلمینگ و تهیه کنندگی جری وینتراب است. اما رابرتس در نقش نانسی درو، مکس تیریوت در نقش ند نیکرسون، جاش فیلتر در نقش کورکی، ریچل لی کوک در نقش جین برایتون و تیت داناوان در نقش کارسون درو، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده