نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

شورانر سریال The Witcher توییتر را ترک کرد

پس از انتشار شایعاتی در مورد بازیگر نقش سیری در سریال The Witcher و واکنش‌های تند طرفداران، شورانر سریال تصمیم به ترک موقت توییتر گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لورن اشمیت هیسریش، شورانر سریال The Witcher (ویچر)، از ترک غیر منتظره و موقت توییتر خبر داده است. مدتی پیش بود که خبرها و شایعاتی که منبع آن شناخته شده و موثق نیز نبود، در مورد تست بازیگری برای نقش شخصیت سیری منتشر شد که طبق آن، شبکه نت فلیکس به دنبال استخدام یک بازیگر رنگین پوست برای این نقش است که پس از آن شاهد واکنش‌های بسیار تند و منفی طرفداران در مورد این شایعه بودیم. حال لورن اشمیت هیسریش، شورانر سریال The Witcher از ترک توییتر برای مدت نامشخصی خبر داده است. او در توییتر خود گفت:

عشق در اینجا [توییتر] فوق‌العاده و نفرت آموزنده است؛ درست مثل Trials of the Grasses در زندگی واقعی.

او در واقع به یک آزمون ترسناک و کشنده برای تبدیل شدن به یک جادوگر در دنیای ویچر اشاره کرده است و او در پایان درخواست کرد که دنبال‌کنندگان او با یکدیگر مهربان باشند. پس از انتشار شایعاتی در مورد انتخاب یک بازیگر رنگین پوست برای نقش سیری، هیسریش با نظرات تند و منفی بسیاری مواجه شد، اما او و شبکه نتفلیکس تاکنون واکنشی به این موضوع نداشته‌اند و ظاهرا در نظر دارند تا دیگر بازیگران سریال را در سکوت و آرامش انتخاب و سپس فهرست کامل بازیگران آن را منتشر کنند. 

پیش از این در ماه می امسال هیسریش در توییتر شخصی خود گفته بود که او قرار نیست پیش زمینه شخصیت‌های سریال را تغییر دهد و سریال ویچر به رمان‌های آن وفادار خواهد بود. او در ادامه توضیح داد که آندری ساپکوفسکی که خالق و نویسنده رمان‌های ویچر است، نیز روی این سریال نظارت دارد و اضافه کرد که دنیای ویچر بسیار از نظر اقوام و نژاد گسترده و متنوع است. هیسریش در مورد تحریم احتمالی سریال توسط برخی از طرفداران گفت که او آن‌ها را نمی‌تواند درک کند؛ چرا که هنوز سریال وجود خارجی ندارد و برای قضاوت بسیار زود است. هیسریش در پایان گفت که نظرات متفاوت به معنای ترول نیست، بلکه این مجموعه طرفداران پر شوری دارد. او گفت:

من در واقع فکر نمی‌کنم که اکثر این افراد ترول کنندگان باشند. من فکر می‌کنم که آن‌ها طرفدارانی پر شور با اعتقاداتی بسیار قوی هستند.

هفته گذشته شبکه نتفلیکس اعلام کرد که هنری کویل قرار است نقش گرالت را در سریال The Witcher بازی کند. فصل اول سریال The Witcher در ۸ قسمت تولید خواهد شد که ممکن است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده