نویسنده: حمزه سروری
// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۶

سازندگان Danganronpa و Zero Escape از استودیوی جدید خود پرده برداشتند

سازندگان Danganronpa و Zero Escape استودیوی جدیدی به نام Too Kyo Games تأسیس کرده‌اند. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

طی لایو استریمی در توکیوی ژاپن اطلاعاتی در مورد استودیو Too Kyo Games که چند روز پیش معرفی کوتاهی شده بود، به‌دست آمد. این استودیو توسط چند تن از توسعه‌دهندگان مشهور ژاپنی تأسیس شده است. 

سناریو نویس و کارگردان استودیو Too Kyo Games سازنده‌ی Danganronpa یعنی کازوتاکا کوداکا (Kazutaka Kodaka) خواهد بود. کوتارو اوچیکوشی (Kotaro Uchikoshi)، سازنده‌ی Zero Escape نیز وظیفه‌ی مشابهی بر عهده خواهد داشت. 

وظایف دیگر اعضای استودیو به شرح زیر است:

  • کارگردان: تاکومی ناکازاوا (Takumi Nakazawa)، کارگردان Memories Off 2nd
  • طراح کاراکترها: روی کوماتسوزاکی (Rui Komatsuzaki)، از سازندگان Danganronpa
  • گرافیست و طراح کاراکترها: شیمادوریرو (Shimadoriru)، از سازندگان Danganronpa
  • آهنگ‌ساز: ماسافومی تاکادا (Masafumi Takada)، از سازندگان Danganronpa
  • نویسنده: یوئیچیرو کویزومی (Yoichiro Koizumi)، نویسنده‌ی Ultimate Despair Hagakure

استودیو Too Kyo Games قصد دارد فعالیت خود را با ساختن IPهای منحصربه‌فرد در زمینه‌های گیم، انیمه و دیگر اشکال سرگرمی به‌طور مستقل و با همکاری با ناشران مختلف ادامه دهد. این استودیو در حال حاضر چهار پروژه‌ی مستقل در حال توسعه دارد.

پروژه‌ی اول یک بازی است که با همکاری اوچیکوشی و کوداکا ساخته می‎‌شود و درون‌مایه آن با عبارت Extreme X Despair توصیف شده که قاعدتا به سری Danganronpa اشاره دارد. پروژه‌ی دوم انیمه‌ای است که روی شخصیت‌های شرور تمرکز دارد و با همکاری Studio Pierrot در حال ساخت است. پروژه‌ی سوم نوعی «بازی مرگ» توصیف شده و در جمع شخصیت‌های خود میزبان کاراکترهای خردسال هم است. کارگردان آن ناکازاوا و نویسندگی‌اش بر عهده‌ی اوچیکوشی است و پروژه‌ی چهارم یک بازی با توصیفات «تاریک»، «فانتزی» و «رازآلود» است که توسط کمپانی Spike Chunsoft منتشر می‌شود. این ایده توسط میتسوکوشی ساکورای (Mitsukoshi Sakurai)، مدیرعامل اجرایی Spike Chunsoft به استودیو ارائه شده است. 

Too Kyo Games

همچنین توسعه‌دهندگان استودیو Too Kyo Games احتمال بازگشت به بازی Danganronpa را در آینده داده‌اند، اما در حال حاضر تمرکزشان بر پروژه‌های جدیدی است که در حال توسعه‌ی آن‌ها هستند.

استودیو Too Kyo Games برای هیچ‌کدام از پروژه‌هایش تاریخ انتشار، پلتفرم و حتی نام مشخصی اعلام نکرده است.


منبع ِDualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده