نویسنده: حمزه سروری
// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

تاریخ انتشار Lethal League Blaze برای پی سی مشخص شد

شرکت Team Reptile سرانجام تاریخ انتشار مشخصی برای بازی Lethal League Blaze در نظر گرفت. با زومجی همراه باشید.

حدود یک سال پیش استودیو Team Reptile بازی Lethal League Blaze را به عنوان ادامه‌ای بر پروژه‌ی آرکید Lethal League معرفی کرد. از آن زمان اخبار کمی از این بازی شنیدیم اما بالاخره با انتشار خبری از بازی Lethal League Blaze متوجه تاریخ عرضه‌‌ی بازی هم برای کامپیوتر و هم برای کنسول‌ها شدیم.

طبق اعلام توسعه‌دهندگان، Lethal League Blaze ماه آینده‌ی میلادی در تاریخ ۲۴ اکتبر (۲ آبان) به استیم می‌آید، اما دارندگان کنسول‌های نینتندو سوییچ، PS4 و Xbox One برای تجربه‌ کردن بازی باید تا بهار سال ۲۰۱۹ میلادی منتظر بمانند.

برای آن دسته از افرادی که کنجکاو هستند تا بدانند Lethal League Blaze چه تغییراتی نسبت به نسخه‌ی قبلی به خود داشته، باید بگوییم که تعداد افراد حاضر در ترکیب‌ها دو برابر شده و همچنین تنظیمات مرتبط با حرکات هم به‌طرز چشم‌گیری ارتقا یافته است. علاوه‌بر این با رو آوردن سازندگان به حالت سه‌ بُعدی، طراحی بصری بازی Lethal League Blaze به‌طور کامل با نسخه‌ی پیشین خود تفاوت دارد.

همان‌طور که گفته شد بازی Lethal League Blaze در ۲ آبان برای پی سی و بهار سال‌ آینده‌ی میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده