نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

انتشار ویدیویی مرموز از هنری کویل در رابطه با نقش سوپرمن

مدتی پیش در طی شایعه‌ای اعلام شده بود که ارتباط هنری کویل و کمپانی برادران وارنر به هم خورده است. حال در حاشیه این اخبار، او ویدیویی عجیب و نامفهومی را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در بعد از ظهر روز چهارشنبه، هنری کویل یک ویدیویی مرموز و نامفهوم را در صفحه اینستاگرام رسمی و شخصی خود منتشر کرد. این ویدیو بعد از منتشر شدن چندین خبر مختلف در رابطه با جدا شدن راه هنری کویل و کمپانی برادران وارنر و همچنین حضور نداشتن این بازیگر در نقش شخصیت سوپرمن (چه در حضورهای بلند و چه نقش‌های کوتاه) در دنیای سینمایی دی سی، در فضای مجازی پخش شد.

View this post on Instagram

Today was exciting #Superman

A post shared by Henry Cavill (@henrycavill) on

ویدیوییی که هنری کویل در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، تصویری از خودش است که مقابل دوربین ایستاده و تیشرتی با عبارت «Krypton Lifting Team» را بر تن دارد. در پس زمینه‌ی این ویدیو، یک موسیقی خاصی به گوش می‌رسد و کویل درست با ریتم این موسیقی، اکشن فیگور کوچکی از سوپرمن را بالا می‌برد و دوباره با همان ریتم موسیقی، آرام آرام پایین می‌آورد. بعد از آن هم ویدیو به پایان می‌رسد.

در قسمت متن این پست هم، کویل عبارت «امروز هیجان انگیز بود» نوشته و در پایان آن هم هشتگ سوپرمن را اضافه کرده است. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که هنری کویل با انتشار این ویدیو قصد دارد با چه چیزی ارتباط برقرار کند و چه مطلبی را برای طرفداران و دنبال کنندگان خود مشخص کند. ممکن است او با انتشار این کلیپ، به اخبار و شایعه‌های مختلفی پاسخی بدهد و نشان دهد که فعلا از این خبرها نیست، او حالا حالاها قصد ندارد ایفای نقش سوپرمن را کنار بگذارد و قرارداد او با کمپانی برادران وارنر و همچنین کمپانی دی سی همچنان ادامه دارد. اما از طرف دیگر هم ممکن است او با انتشار این کلیپ و پایین آوردن مجسمه سوپرمن قصد داشته نشان دهد که کار او دیگر با نقش این شخصیت به پایان رسیده است.

ساعاتی پیش، کمپانی برادران وارنر مطلبی را در طی یک بیانیه به گزارشگر سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کردند. کمپانی برادران وارنر توضیحات خود را اینگونه بیان کرد:

اگرچه هنوز هیچ تصمیمی در رابطه با فیلم‌های اختصاصی بعدی شخصیت سوپرمن گرفته نشده، اما این موضوع هیچ تغییری در اصل داستان ایجاد نمی‌کند. ما احترام بسیار زیادی برای هنری کویل قائل هستیم و ارتباط بسیار خوبی با او داریم، این موضوع هیچ تغییری نکرده است.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده