// پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

محتوای بسته الحاقی جدید بازی Strange Brigade معرفی شد

استودیو ربلیوین اینترتینمنت جدیدترین بسته الحاقی بازی Strange Brigade را دسترس کاربران قرار داد و از محتویات Season Pass آن نیز برای ماه‌های آینده رونمایی کرد.

استودیو ربلیوین اینترتینمنت  (Rebellion Entertainment) از جدیدترین محتوای دانلودی برای بازی شوتر و محبوب خود یعنی Strange Brigade خبر داد. بازی مذکور در ماه آگوست گذشته برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر شده است.

کاربرانی که پیش‌تر نسخه سیزن پس (Season Pass) بازی Strange Brigade را خریداری کرده‌اند هم اکنون می‌توانند از کاراکتر Patrick Conaghan که معروف به Bash است استفاده کنند و در جریان بازی از قابلیت‌های وی بهره‌مند شوند. شهرویر ماه گذشته سازندگان با انتشار تریلری از کاراکتر دیگری به نام Winston Bey رونمایی کرده‌ بودند.

مراحل جدید و زیادی نیز ضمیمه این محتوا شده است که Harbin’s Dig Path، Hidden Valley و Tunnels of Wadjet Score Attack نام دارد. نقشه تازه Palace نیز برای حالت Horde در نظر گرفته شده است که در کنار یک کمپین سه قسمتی با نام Thrice Damned دیده می‌شود. دو قسمت آغازین این کمپین در ماه اکتبر منتشر می‌شود و پس از آن هم در ماه نوامبر شاهد انتشار قسمت سوم خواهیم بود.

Strange Brigade

با کلیک روی این لینک می‌توانید از برنامه‌ سازندگان برای محتویات ماه‌های آینده این بازی با خبر شوید. محتویات سیزن پس و رایگان این بازی برای انتشار در ۳ ماه آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است که شامل مراحل، کاراکتر‌ها و نقشه‌های جدید می‌شود. بازی Strange Brigade هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و کامپیوتر در دسترس است. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. عکس کاراکتر جدید را نیز می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 برای آشنایی بیشتر می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Strange Brigade در زومجی مراجعه کنید و نگاهی به تریلر‌های گیم پلی آن بیندازید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده