// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

تاریخ آغاز به کار سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اعلام شد

براساس اعلام کمپانی نینتندو، سرویس آنلاین جدیدترین کنسول این کمپانی یعنی کنسول نینتندو سوییچ هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.

یکی از تفاوت‌های کنسول تازه وارد کمپانی Nintendo یعنی کنسول Nintendo Switch (نینتندو سوییچ) نسبت به کنسول‌های قبلی این کمپانی، الزام خرید اشتراک سرویس آنلاین برای بهره‌مندی از ویژگی‌های مبتنی بر اینترنت است که این مورد برای دارندگان کنسول‌های دو کمپانی سونی و مایکروسافت امری آشنا است. به دلیل عدم ارائه سرویس آنلاین کنسول نینتندو سوییچ، در حال حاضر سرویس‌هایی نظیر بازی چندنفره و چت صوتی به صورت رایگان قابل استفاده هستند، اما اگر جزو دارندگان این کنسول و علاقه‌مند به استفاده از سرویس آنلاین آن هستید، لازم است مبلغی را برای خرید اشتراک کنار بگذارید؛ زیرا طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، سرویس آنلاین کنسول نینتندو سوییچ هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد.

کمپانی نینتندو اعلام کرده است که سرویس آنلاین کنسول ذکرشده از تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) در دسترس قرار می‌گیرد. این کمپانی تصمیم دارد جزئیات آن را در قالب تازه‌ترین رویداد Nintendo Direct که فردا ساعت ۱۸ به وقت منطقه زمانی شرقی (ساعت ۲:۳۰ روز جمعه به وقت تهران) برگزار خواهد شد، اطلاع‌رسانی کند.

اشتراک سرویس آنلاین نینتندو سوییچ به صورت ماهانه و سالانه قابل خرید است و دارندگان این کنسول می‌توانند سرویس مذکور را در مدت کوتاهی به صورت رایگان امتحان کنند. با تصمیم کمپانی نینتندو، در زمان ارائه سرویس آنلاین می‌توانید با مراجعه به فروشگاه مجازی نینتندو سوییچ، از فرصت تجربه یک هفته‌ای رایگان این سرویس بهره ببرید.

در کنار فراهم کردن زمینه استفاده از تمامی سرویس‌های تحت اینترنت و تجربه چندنفره بازی‌ها، سرویس آنلاین نینتندو سوییچ دارای بخش‌های جالب توجهی از جمله ذخیره‌سازی ابری و دسترسی به ۲۰ بازی مختلف کنسول NES در زمان ارائه است. از بین بازی‌های موجود در این سرویس، کمپانی نینتندو تاکنون تنها ۱۰ بازی را معرفی کرده است که از بین آن‌ها می‌توان به بازی‌های Super Mario Bros. 3 ،The Legend of Zelda ،Dr. Mario و Donkey Kong اشاره کرد.

در حال حاضر قابلیت‌های مختلفی از جمله چت صوتی و دعوت هم‌تیمی‌ها به پارتی و بازی آنلاین از طریق اپ موبایل نینتندو امکان‌پذیر هستند که هم‌اکنون برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل دریافت است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده