نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۸

هنری کویل احتمالا دیگر نقش سوپرمن را بازی نمی‌کند

به‌تازگی گزارش شده که هنری کویل، بازیگر فیلم Batman v. Superman: Dawn of Justice احتمالا دیگر قرار نیست نقش سوپرمن را ایفا کند و گویا نقش این شخصیت را ترک کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی گزارش شده که ظاهرا هنری کویل، نقش شخصیت سوپرمن را ترک کرده است. براساس گزارشی که سایت خبری هالیوود ریپورتر منتشر کرده، به نظر می‌رسد این بازیگر محبوب، بعد از ایفای نقش در سه فیلم دنیای سینمایی دی سی، راهش را از کمپانی برادران وارنر جدا کرده است.

بعد از ایفای نقش شخصیت سوپرمن در فیلم Man of Steel (مرد پولادین)، فیلم Batman v. Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Justice League (لیگ عدالت)، قرار بود که هنری کویل نقش کوتاهی را در فیلم Shazam (شزم!) داشته باشد و در قالب شخصیت سوپرمن ظاهر شود. با این حال براساس گفته‌های هالیوود ریپورتر، او از مذاکرات به نتایج خوبی نرسید و حالا می‌توان گفت که شانس ظاهر شدن دوباره‌ی این بازیگر در نقش شخصیت سوپرمن تقریبا از بین رفته است. گویا شلوغی برنامه‌ها و درگیری زمان‌بندی‌ها دیگر برای هنری کویل و استودیو، تبدیل به یک مشکل شده است. این شلوغی برنامه بیشتر برای این به وجود آمده که کویل برای ایفای نقش شخصیت گرالت انتخاب شده و قرار است در سریال The Witcher (ویچر) از شبکه نتفلیکس حضور پیدا کند.

از طرف دیگر و در سمت کمپانی برادران وارنر، منابع موثق اعلام کرده‌اند قسمت دوم فیلم اختصاصی سوپرمن قرار نیست حالا حالاها به روی پرده سینما برود و شاید ما با اکران آن چند سال فاصله داشته باشیم. اینگونه گفته شده که کمپانی برادران وارنر قصد دارد تا تمام تمرکز خود را به اثر جدیدی که به احتمال زیاد فیلم اختصاصی شخصیت سوپرگرل خواهد بود، معطوف کند. براساس خط زمانی سنتی کمپانی دی سی، سوپرمن به احتمال زیاد قرار است یک کودک باشد و ما در آن فیلم ابرقهرمانی شاهد بزرگسالی‌های سوپرمن نخواهیم بود؛ زیرا این اثر اختصاصی قرار است به داستان گذشته و خاستگاه سوپرگرل بپردازد. به همین دلیل، با این شرایط، تمامی نیازها به هنری کویل رد می‌شود.

یکی از منابع به سایت هالیوود ریپورتر اعلام کرده که کمپانی برادران وارنر متوجه شده که دنیای کنونی دی سی پیوستگی لازم را ندارد و به همین دلیل در تلاش است تا عیب‌هایی را که در این میان وجود دارد، برطرف کند. اگر هنری کویل ایفای نقش شخصیت سوپرمن را ترک کند، یک تغییر بسیار بزرگ دیگر در دنیای سینمایی دی سی اتفاق می‌افتد. از طرف دیگر هم اینگونه گزارش شده که بن افلک قصد دارد بعد از اکران فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری)، ایفای نقش شخصیت بتمن را ترک کند و دی سی قصد دارد یک تغییر اساسی در کمپانی و همچنین فیلم‌های خود اعمال کند. این تصمیم بعد از اکران فیلم لیگ عدالت و شکست مالی و همچنین نظرات منفی منتقدان، گرفته شده است.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده