// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷

تاریخ حدودی انتشار بازی Moonlighter برای نینتندو سوییچ مشخص شد

کمپانی Devolver Digital با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی نقش‌ آفرینی و اکشن Moonlighter در ماه نوامبر برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) اعلام کرد که بازی Moonlighter که در سبک اکشن، نقش‌آفرینی و مدیریتی توسعه یافته است، برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود.

بازی مونلایتر در اوایل سال جاری میلادی برای پی‌سی و کنسول‌ها منتشر شد و به کاربران اجازه داد که یک روند «شبیه ساز مغازه‌داری» با المان‌های اکشن را پشت سر بگذارند. کاربران در طی روز به کسب و کار می‌پردازند و در شب هم به جستجو در دنیای بازی می‌روند. کاربران با زاویه دید از بالا به پایین در دانجن‌ها به جستجوی آیتم‌های ارزشمند می‌روند تا آنها را در مغازه خود به فروش برسانند. در آن سو همچنین باید مهارت مغازه‌داری خود را افزایش دهید تا به این شکل مشتری‌های خود را راضی و خوشحال نگه‌ دارید.

سازندگان در استودیو 11 بیت (11Bit) هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی Moonlighter را مشخص نکرده‌اند، اما در بیانیه‌ای اعلام کردند که این اثر در تاریخ نامعلومی از ماه نوامبر (آبان یا آذر ماه)‌ برای سوییچ منتشر می‌شود. بازی مذکور هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر آن را تماشا کنید یا اینکه به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Moonlighter در زومجی نمره ۸ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Moonlighter یک بازی مستقل بسیار با‌کیفیت است که فقط، از یک مشکل رنج می‌برد و آن هم از دست رفتن آن حس و حال بسیار لذت‌بخش اولیه پس از گذر زمان است. در واقع این مساله اصلی‌ترین مشکل بازی است و به جز آن، Moonlighter تجربه لذت‌بخشی از حیث مبارزه در سیاه‌چال یا فروش آیتم‌ها و مدیریت مغازه ارائه می‌دهد و قطعا، ارزش تجربه کردن را دارد. 

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به  صفحه اختصاصی بازی مونلایتر در زومجی مراجعه کنید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده