نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

سری بازی The Banner Saga احتمالا در دنیای انیمیشن ادامه می‌یابد

با توجه به صحبت‌های سازندگان مجموعه بازی The Banner Saga، احتمالا با ساخت سریال انیمیشنی، شاهد گسترش جهان و داستان بازی خواهیم بود.

تابستان امسال با انتشار سومین قسمت از سری The Banner Saga، ساخته‌ی Stoic Studio، شاهد پایان یافتن این سه‌گانه‌ی حماسی و پرطرفدار بودیم، اما به نظر می‌رسد که این مجموعه قرار نیست عمرش به این زودی‌ها تمام شود و در مدیوم‌های دیگر به غیر از گیم، به حیات خود ادامه خواهد داد.

به‌تازگی در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و به لطف مصاحبه‌ی وب‌سایت دوال‌شاکرز با آرنی یورگنسن، موسس استودیو Stoic Studio، جهت‌گیری این استودیو برای ادامه‌ی مجموعه‌ی The Banner Saga تقریبا مشخص شد و یورگنسن از راه‌هایی که می‌توان با آن‌ها این مجموعه را ادامه و جهانش را گسترش داد، صحبت کرد.

با توجه به صحبت‌های یورگنسن، یکی از راه‌هایی که می‌توان با آن این سری را ادامه داد ساخت مجموعه انیمیشنی بر اساس داستان‌ها و جهانش است و این موضوع از نظر یورگنسن، بیشترین میزان درخواست را در جامعه‌ی کاربران بازی داشته است. یورگنسن در مصاحبه‌اش تایید نکرد که سریال انیمیشنی این مجموعه ساخته می‌شود یا خیر، اما گفت که در حال حاضر، این مجموعه توسط یک سری استودیوها مورد توجه گرفته و هنوز تصمیم نگرفته‌اند که از چه طریق می‌خواهند آن را گسترش دهند.

در کنار ساخت انیمیشن سریالی، یورگنسن به روش‌های دیگر برای ادامه‌ی این سری اشاره کرد؛ راه‌هایی مثل ساخت بازی‌های رومیزی یا عرضه‌ی رمان‌های داستانی بر اساس جهان بازی؛ چیزی مثل رمان The Banner Saga: The Gift of Hadrborg که جیمز فدلی (Fadeley) آن را نوشته است.

بازی The Banner Saga در زومجی بررسی شد و نمره ۸ را کسب کرد.

بازی The Banner Saga 3 را می‌توانید همین امروز روی ایکس باکس وان، ویندوز، مکینتاش، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 تجربه کنید. نسخه‌های موبایل این بازی هم در سال جاری میلادی منتشر خواهند شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده