نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

در فاز بتای بازی CoD: Black Ops 4 تعداد بازیکنان حالت Blackout افزایش یافت

با توجه به انتشار آپدیتی جزئی برای بتای حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4، تعداد بازیکنان حاضر در این حالت افزایش یافت.

بتای حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4، ساخته‌ی استودیو تری ارک، شروع شده و این روزها خبرهای مختلفی را از آن دریافت می‌کنیم. به‌تازگی و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که استودیو تری‌آرک برای بازی یک آپدیت (Hotfix) منتشر کرده و طی آن، تعداد بازیکنانی را که در بازی با یکدیگر رقابت می‌کنند بیشتر کرده است.

با انتشار این آپدیت، دیگر بازی با ۸۰ نفر آغاز نمی‌شود و از حالا به بعد، ۸۸ نفر به رقابت خواهند پرداخت و با توجه به اعلامیه‌های اخیر تری‌آرک، اگر بازی با تعداد بازیکنان بیشتر به خوبی اجرا شود و خروجی قابل قبولی داشته باشد، در نسخه‌ی نهایی هم از همین تعداد استفاده خواهد شد. در کنار افزایش تعداد بازیکنان، تغییر مهمی که با انتشار این آپدیت جزئی به بازی راه پیدا کرده، افزایش سرعت برداشتن اسلحه از روی زمین است. حالا با دویدن و فشردن دکمه‌ی اختصاص داده‌شده به برداشتن سلاح، بدون هیچ توقفی، کاراکترتان سلاح را برمی‌دارد و سرعت بالای بازی حفظ خواهد شد.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده