// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

پرمیوم پس بازی Battlefield 1 برای مدت محدود رایگان شد

کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلتفرم خود، پرمیوم پس بازی Batltefield 1 را به رایگان و برای همیشه دریافت کنند.

به مناسبت عرضه‌ی بتای بازی Battlefield V، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیو EA Dice، به ترتیب ناشر و سازنده بازی Battefield 1، اعلام کرده‌اند که کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر می‌توانند پرمیوم پس بتلفیلد 1 را به مدت محدود و به صورت رایگان دریافت کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، بتای بازی Battlefield V دیروز به پایان رسید و کاربران بازی بتلفیلد 1 تا تاریخ ۲۷ شهریور ماه (۱۸ سپتامبر) می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن، فروشگاه ایکس باکس و فروشگاه اورجین، نسبت به فعال سازی پرمیوم پس Battlefield 1 اقدام کنند. به واسطه پرمیوم پس این بازی، بازیکنان به چهار بسته الحاقی They Shall Not Pass، In the Name of the Tsar، Turning Tides و Apocalypse و در مجموع ۱۶ نقشه جدید دسترسی پیدا خواهند کرد.

الکترونیک آرتز در جریان ماه‌های اخیر به مرور زمان بسته‌های الحاقی بازی Battlefield 1 را به رایگان در دسترس کاربران قرار داد و حال اگر موفق به فعال سازی‌شان نشده‌اید، از این طریق می‌توانید تمامی آن‌ها را روی پلتفرم خود فعال کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده