نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

اولین تصاویر فصل هفتم سریال Arrow منتشر شد

تقریبا یک ماه تا پخش اولین قسمت از فصل هفتم سریال ارو (Arrow) باقی مانده و شبکه The CW به‌تازگی چند تصویر رسمی از بازیگران این فصل منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه The CW یک مجموعه کامل از تمام تصاویر جدید قسمت اول فصل پیش روی سریال Arrow (ارو) منتشر کرده است. قسمت اول فصل هفتم سریال ارو، با عنوان «زندانی ۴۵۸۷» نامگذاری شده است. براساس برنامه ریزی‌ها، این قسمت قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر سال جاری میلادی (۲۳ مهر) به روی آنتن شبکه The CW برود. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان سریال ارو را برای شما فاش کند

در خط داستانی فصل‌های پیشین سریال ارو، ما شاهد این بودیم که اولیور کوئین حاضر بود هر سختی‌ای را تحمل کند اما اصلا در هیچ صورتی هویت مخفی و ابرقهرمانی خودش را فاش نکند. او حاضر بود تن به هر کاری بدهد اما از این هویت محافظت کند. با این حال، در قسمت آخر فصل ششم سریال ارو، او در نهایت دیگر عقب کشید و مجبور شد تا هویت واقعی خودش را فاش کند و به تمام مردم دنیا نشان دهد که او گرین ارو است. از آنجایی که پارتیزان بودن در شهر استار سیتی یک جرم به حساب می‌آید، اولیور کوئین هم محکوم به حبس در زندان فوق امنیتی اسلب ساید شد. او در این برهه زمانی مجبور است با تمام مجرمانی که خودش آنها را به پشت میله‌های زندان انداخته، روبه‌رو شود. زمانی که یک دشمن مرموز جدید، بازی تازه‌ای را با اولیور آغاز می‌کند و قصد دارد کم کم تمام کارهایی را که او در قالب گرین ارو انجام داده فاش کند، اولیور خود را طوری آسیب پذیر و مستاصل می‌یابد، که هیچوقت اینگونه نبوده است. این دشمن جدید، قهرمان داستان ما را به چالش می‌کشد و دو گزینه مقابل او قرار می‌دهد؛ یا از نامش دست بکشد یا این خطر را به جان بخرد و همه چیز را از دست بدهد.

استیفن امل در نقش اولیور کویین ملقب به گرین ارو، دیوید رمزی در نقش جان دیگل ملقب اسپارتان و امیلی بت ریچاردز در نقش فلیسیتی اسموک ملقب به اوورواچ از جمع بازیگرانی هستند که در سریال ارو حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کالتن هاینز بعد از مدتی غیبت، قرار است باری دیگر در فصل هفتم سریال Arrow در نقش روی هارپر به داستان بازگردد.

داستان سریال ارو، براساس شخصیت‌های کمپانی دی سی است. گرگ برلانتی، مارک گاگنهایم، وندی مریکل و سارا شکتر از تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه‌ی محبوب به حساب می‌آیند. کمپانی Bonanza Productions Inc با همکاری کمپانی Berlanti Productions و همچنین بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر، وظیفه تهیه و تولید این مجموعه را برعهده دارند.

Arrow - The Cw


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده