نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵

فیلم Hellboy در نمایشگاه نیویورک کامیک کان 2018 حضور خواهد داشت

فیلم Hellboy قرار است در نمایشگاه نیویورک کامیک کان 2018 حضور داشته باشد و انتظار می‌رود شاهد انتشار اولین تریلر آن باشیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که سرانجام باید به زودی شاهد انتشار اولین تریلر ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی) باشیم. صفحه رسمی نمایشگاه نیویورک کامیک کان در توییتر با انتشار توییتی رسما اعلام کرد فیلم Hellboy قرار است در این نمایشگاه حضور داشته باشد و این فیلم دارای پنل خواهد بود. پنل ریبوت این فیلم در نمایشگاه نیویورک کامیک کان 2018 در روز شنبه، ۶ اکتبر امسال (۱۴ مهر) برگزار خواهد شد. در این پنل قرار است شاهد حضور دیوید هاربر، ساشا لین، ایان مکشین، دنیل دای کیم و مایک میگنولا (خالق شخصیت هل بوی)، باشیم و انتظار می‌رود که اولین تریلر فیلم Hellboy در این پنل منتشر شود.

دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی، میلا یوویچ در نقش شرور و منفی ملکه خونین، ایان مکشین در نقش پروفسور بروم، دنیل دای کیم در نقش بن دیمیو، ساشا لین در نقش آلیس موناهن، پنلوپه میچل در نقش جادوگر اعظم گانید، سوفی اوکوندو در نقش لیدی هیتون، الیستر پیتری در نقش لرد آدام گلارن و برایان گلیسون در نقش مرلین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Hellboy حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Hellboy بر عهده نیل مارشال، کارگردان فیلم The Descent (نزول) و دو قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج و تحت)، بوده است.

فیلم Hellboy برای اکران در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.  اندرو کازبی و کریستوفر گولدن با کمک مایک میگنولا، خالق پسر جهنمی نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. پیش از این، ران پرلمن در دو فیلم Hellboy محصول سال ۲۰۰۴ و فیلم Hellboy II: The Golden Army (هل‌بوی ۲: ارتش طلایی‌) محصول سال ۲۰۰۸، عهده‌دار نقش پسر جهنمی بود و گیرمو دل تورو نیز به‌عنوان کارگردان و نویسنده حضور داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده