نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

فیلمبرداری فیلم The Conjuring 3 در سال 2019 آغاز خواهد شد

تهیه کننده سری فیلم The Conjuring در طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که فیلمبرداری فیلم The Conjuring 3 در سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و اکران آن برای سال ۲۰۲۰ تنظیم شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارشگر سایت خبری سینما بلند به‌تازگی مصاحبه‌ی جدیدی را با پیتر سفرن، تهیه کننده سری فیلم The Conjuring (احضار) ترتیب داده است. این تهیه کننده در طی این مصاحبه‌ی خود عنوان کرد که تیم تولید و کمپانی Warner Bros Pictures برنامه دارند تا مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم The Conjuring 3 (احضار 3) را سال آینده میلادی آغاز کنند. او همچنین عنوان کرد که آنها انتظار دارند که بتوانند این اثر را برای اکران در سال ۲۰۲۰ آماده کنند و به روی پرده سینماها ببرند. پیتر سفرن در طی این مصاحبه، اینگونه توضیح داد:

واقعا روند تکامل و پیشروی این فیلم خیلی خوب پیش می‌رود. دیوید لزلی جانسون در حال کار کردن روی فیلمنامه فیلم احضار 3 است. من کاملا مطمئنم که آنها این بخش‌ها را خیلی زود به پایان می‌رسانند و فیلمبرداری را از سال آینده آغاز می‌کنند.

سال گذشته، در طی خبری رسمی عنوان شد که فیلم The Conjuring 3 مراحل تولید و تکامل خود را در کمپانی برادران وارنر طی می‌کند. همچنین در طی این خبر تایید شد که نویسنده فیلم The Conjuring 2 (احضار 2) یعنی دیوید لزلی جانسون قرار است باری دیگر به این تیم بازگردد و فیلمنامه‌ی قسمت سوم را هم بنویسد. خالق دنیای Conjuring یعنی جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman (آکوامن) به همراه پیتر سفرن تهیه کنندگی این اثر ترسناک و محبوب را بر عهده دارند.

تا به امروز هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با جزئیات فیلمنامه منتشر نشده و تقریبا همه چیز در حال حاضر زیر غل و زنجیر قرار دارد. با این حال، خود پیتر سفرن چند سال پیش در طی یکی از مصاحبه‌هایش عنوان کرده بود که فیلم احضار 3 قرار است الگوی دو قسمت قبل را بشکند و دیگر آن داستان «یک تسخیر ماوراطبیعی دیگر که در یک خانه و برای خانواده‌ای که در معرض خطر هستند»، رخ نمی‌دهد. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که آیا جیمز وان باری دیگر به عنوان کارگردان به این تیم بازمی‌گردد و فیلم را کارگردانی می‌کند یا خیر.

اخیرا، در طی گزارش دیگری عنوان شده بود که قسمت سوم سری فیلم Annabelle (آنابل) که هنوز هیچ نام و عنوان رسمی‌ای ندارد، قرار است فیلمبرداری خود را در فصل پاییز آغاز کند. آخرین قسمتی که از دنیای سینمایی احضار به روی پرده سینماها رفت، فیلم The Nun (راهبه) بود. این اثر توسط کورین هاردی ساخته شده است. دمیان بیچیر در نقش پدر برک و تیسا فارمیگا در نقش خواهر آیرین از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم ترسناک همچنان روی پرده سینماها قرار دارد.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده