// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

بازی Professor Layton and the Curious Village برای آیفون منتشر می شود

اپل استور در توییتر با انتشار پستی از انتشار بازی Professor Layton and the Curious Village روی دستگاه‌های آیفون در غرب خبر داد.

حساب کاربری اپل استور (App Store) در سایت توییتر با انتشار پستی اعلام کرد که بازی Professor Layton and the Curious Village برای دستگاه‌های آیفون در امریکا منتشر می‌شود.

بازی Curious Village در ابتدا در سال ۲۰۰۷ میلادی روی کنسول دستی نینتندو DS منتشر شده است. بازی شامل المان‌های پازل و معمایی می‌شود که در آن شما هدایت پروفسور و دستیار جوانش، لوک، را برعهده می‌گیرید تا معما‌های را که در شهر St. Mystere نهفته شده است، حل کنید. بازی مذکور توانسته است تا به امروز موفقیت‌های زیادی کسب کند؛‌ به طوری که شش نسخه این مجموعه بیش از ۱۷ میلیون نسخه فروش داشته است.

پورت موبایل Curious Village در تاریخ ۸ ژوئن (۱۸ خرداد ماه) در ژاپن به عنوان یک بازی پولی به دست کاربران رسید. بازی مذکور در استودیو لول 5 (Level 5) که در ژاپن تاسیس شده است، توسعه یافته است. گفتنی است که کمپانی اپل (Apple) هنوز قیمت این محصول را برای iOS مشخص نکرده است. همچنین باید بدانید که نسخه موبایل این بازی تنها یک پورت به شمار نمی‌رود و سازندگان همچنین صحنه‌های سینمایی جدیدی را به آن اضافه کرده‌اند.

این اولین بار نیست که دستگاه‌های موبایل میزبان نسخه‌ای از این مجموعه می‌شوند بلکه پیش‌تر آخرین نسخه این سری یعنی Layton’s Mystery Journey: Katrielle and the Millionaires’ Consipiracy در کنار کنسول 3DS برای اندروید و آیفون نیز منتشر شده است. نسخه اسپین‌آف (مجموعه فرعی) همین بازی یعنی  Layton Brothers: Mystery Room  هم اکنون به طور انحصاری برای دستگاه‌های موبایل در دسترس است.

سازندگان در توییت خود از طرفداران خواستند که «برای اطلاعات بیشتر با آنها همراه باشند» تا قیمت و تاریخ دقیق عرضه آن را آنها در میان بگذارند.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از بازی‌های موبایل می‌توانید به لینک پایین مراجعه کنید.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده