نویسنده: علی کمالی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Silver Falls – 3 Down Stars در سبک وحشت و بقا برای 3DS معرفی شد

بازی Silver Falls – 3 Down در سبک وحشت و بقا که شباهت‌های زیادی با بازی‌های مجموعه رزیدنت اویل هم دارد، برای کنسول دستی نینتندو 3DS معرفی شد.

اگر به دنبال یک بازی ترسناک برای 3DS هستید، خبرهای خوبی برای شما داریم. این بازی که Silver Falls – 3 Down نام دارد، با دوربین روی شانه‌اش ما را به یاد بازی خاطره‌انگیز Resident Evil 4 می‌اندازد. طبق اعلام وبسایت رسمی بازی، این بازی به زودی منتشر خواهد شد.

بازی Silver Falls کاملا به ریشه‌های ترس و بقا پایبند است و قصد دارد المان‌های سنتی این ژانر محبوب را مجددا احیا کند. مهمات برای سلاح در بازی به‌شدت محدود است و وجود آیتم‌هایی مثل بسته‌های بازیابی سلامتی، اهمیت مدیریت منابع را دو چندان می‌کند و این یکی از اصلی‌ترین چالش‌های موجود در بازی خواهد بود.

Silver Falls – 3 Down Stars

Silver Falls – 3 Down Stars

یکی از مکانیزم‌های جالب بازی که توجهات زیادی را به خود جلب کرده، وجود نوعی سیستم مرگ خلاقانه است که اصطلاحا به آن «اثر Groundhog Day» می‌گویند. اگر فیلم Groundhog Day را دیده باشید حتما می‌دانید که شخصیت اصلی این فیلم در یک حلقه زمانی گرفتار شده بود و هر روز که از خواب بلند می‌شد، تمام اتفاقات روز قبلی مجددا برایش رخ می‌دادند. حالا در بازی Silver Falls هم وقتی شخصیت اصلی بازی بمیرد، شما باید کار را از ابتدای داستان شروع کنید، اما ماموریت‌ها تکرار نمی‌شوند و هنوز برخی از آیتم‌هایی را که قبل از مردن داشتید در اختیار دارید. حتی شخصیت‌های بازی‌ هم از این واقعیت مطلع هستند و بر این اساس رفتار می‌کنند. این مکانیزم برای حل معماهای بازی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بازی از نظر گرافیکی حرف چندانی برای گفتن ندارد، اما برای یک بازی کنسول دستی که هدفش القای ترس و هیجان است، شاید کیفیت گرافیک در اولویت نباشد. به هر حال آنطور که سازندگان بازی اعلام کرده‌اند، زمان زیادی تا انتشار Silver Falls باقی نمانده و اگر کنسول 3DS داشته باشید شاید یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌ها در سبک وحشت و بقا نصیب‌تان شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده