نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

ادوارد برگر کارگردانی فیلم Rio را بر عهده خواهد داشت

ادوارد برگر، کارگردان و نویسندهٔ آلمانی، کارگردانی فیلم Rio (ریو) با نقش‌آفرینی بندیکت کامبربچ و جیک جیلنهال را بر عهده خواهد داشت.

طبق خبر سایت امپایر آنلاین، ادوارد برگر، کارگردان و نویسندهٔ آلمانی، کارگردانی پروژه‌ای با عنوان فعلی Rio (ریو) را بر عهده خواهد داشت و در این پروژه دو بازیگر سرشناس سینمای هالیوود، یعنی بندیکت کامبربچ و جیک جیلنهال، ایفای نقش‌های اصلی را بر عهده خواهند داشت.

در ماه مِی سال گذشته میلادی بود که خبر حضور این دو بازیگر مطرح در پروژه‌ای جدید از استیون نایت، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان بریتانیایی اعلام شد و البته در آن زمان، این پروژه عنوانی نداشت. در ابتدای معرفی فیلمنامهٔ جدید استیون نایت، از لوکا گوادانینو، کارگردان فیلم تحسین‌شدهٔ Call Me By Your Name (مرا با نامت صدا کن)، به‌عنوان کارگردان Rio نام برده می‌شد، اما بنا به دلایلی این همکاری محقق نشد و سرانجام قرعه به نام ادوارد برگر، کارگردان سریال‌ها و فیلم‌های مستقل سینمای آلمان افتاد.

فیلمنامهٔ استیون نایت در حال حاضر با عنوان Rio معرفی می‌شود و ممکن این عنوان تا زمان ساخت و اکران فیلم تغییر کند. در این فیلم شاهد ملاقات دو دوست قدیمی در شهری معروف هستیم؛ یکی از آنان تاجری بسیار دم‌کلفت و مشهور و دیگری روزنامه‌نگار است. هنوز جزئیات داستانی فیلم Rio به بیرون درز نکرده است و سازندگان در سکوت خبری کار را پیش می‌برند، اما طبق برخی شواهد به‌دست آمده از داستان این فیلم، گویا باید منتظر حضور یک شخصیت زن نیز برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی فیلم باشیم و این شخصیت اهمیتی در اندازهٔ دو شخصیتی که بندیکت کامبربچ و جیک جیلنهال ایفاگر نقش آنان هستند، دارد.

ادوارد برگر پیش‌تر سابقهٔ همکاری با بندیکت کامبربچ را در مینی سریال Patrick Melrose (پاتریک ملروز) شوتایم و اسکای آتلانتیک را دارد و در ساخت سریال The Terror (وحشت) نیز با تیم سازندهٔ همکاری داشته است و همان طور که پیش‌تر اشاره داشتیم، تجربهٔ ساخت چندین فیلم را نیز در سینمای آلمان دارد. گفتنی است بندیکت کامبربچ و جیک جیلنهال علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، از تهیه‌کنندگان اصلی پروژه نیز هستند.


منبع Empireonline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده