نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

فیلم لس آنجلس-تهران با بازی پرویز پرستویی در نیمه دوم مهر اکران خواهد شد

فیلم سینمایی «لس آنجلس-تهران»، ساخته تینا پاکروان با بازی پرویز پرستویی و مهناز افشار در نیمه دوم مهر ماه اکران خواهد شد. به تازگی تیزری از این فیلم نیز منتشر شده است.

فیلم «لس آنجلس-تهران» جدیدترین ساخته تینا پاکروان است. تهیه کنندگی این فیلم سینمایی به صورت مشترک بر عهده تینا پاکروان و علی حسینی است. فیلمنامه این فیلم نیز به صورت مشترک توسط تینا پاکروان و آنالی اکبری نوشته شده است. فیلمبرداری فیلم «لس آنجلس-تهران» در ایران و امریکا انجام شده است. این فیلم که در ژانر کمدی ساخته شده، از نیمه‌ی دوم مهر، پس از روزهای سوگواری محرم، به سرگروهی کوروش اکران خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این فیلمی کمدی به یکی از فیلم‌های پرفروش امسال تبدیل شود. به تازگی نیز تیزر موشن لوگوی این فیلم سینمایی منتشر شده است که می‌توانید آن را در زیر ببینید.

دانلود از آپارات

در فیلم سینمایی «لس آنجلس-تهران» بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش، شیرین یزدان بخش، زهیر یاری، بانیپال شومون، برایان للی، امی گواورا، جسی ننسی، ژوبین رهبر و ماهایا پطروسیان حضور دارند. تینا پاکروان سابقه ساخت فیلم‌هایی مانند «رویا»، «آکتور آکتور»، «گره»، «اینجا شهر من»، «پل»، «خانوم» و «نیمه شب اتفاق افتاد» را در کارنامه‌اش دارد. این فیلم حکم بازگشت پرویز پرستویی به سینمای کمدی را نیز دارد. این بازیگر آخرین بار در سال ۱۳۸۲، برای ایفای نقش رضا مثقالی در فیلم «مارمولک» در یک فیلم کمدی حاضر شد. «مارمولک» فیلمی بود که از لحاظ محتوا و ارتباط با بیننده به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد؛ تاجایی که هنوز هم بسیاری معتقدند مارمولک یکی از پرمحتواترین کمدی‌های تاریخ سینمای ایران است. پرستویی برای اولین بار در سال ۱۳۶۲ با بازی در فیلم سینمایی «دیار عاشقان» به دنیای سینما پا گذاشت. این بازیگر در طول سال‌های فعالیتش در فیلم‌هایی مانند «لیلی با من است»، «مهر مادری»، «آژانس شیشه‌ای» و «بیست» به نقش‌آفرینی پرداخته است.

مهناز افشار، دیگر بازیگر فیلم لس آنجلس-تهران، برای اولین بار با بازی در فیلم «شیرهای جوان» ساخته محسن محسنی‌نسب به سینما وارد شد. او پس از این فیلم در فیلم‌هایی مانند «تله»، «محاکمه»، «تسویه حساب»، «شیرین» و «دارکوب» حاضر شد. از فیلم‌های کمدی شاخص این بازیگر می‌توان به «نهنگ عنبر» و «نهنگ عنبر: سلکشن رویا» اشاره کرد. گوهر خیر اندیش نیز یکی از بازیگران نام‌آشنای ایرانی است. این بازیگر در فیلم‌هایی مانند «رخ دیوانه»، «ماهور»، «ارتفاع پست»، «دشمن زن» و «شیدا» بازی کرده است. ماهایا پطروسیان، دیگر بازیگر فیلم «لس آنجلس-تهران» در فیلم‌هایی مانند «دختری به نام تندر»، «عروس خوش قدم»، «خفه‌گی» و «اسب حیوان نجیبی است!» حضور داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده