نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵

شبکه The CW با همکاری رابرت زمکیس سرگرم ساخت یک سریال ماجراجویی است

به‌تازگی اعلام شده که شبکه The CW قصد دارد با کمک سازندگان سریال The Vampire Diaries و کارگردان فیلم Forrest Gump مجموعه ماجراجویی جدیدی با نام The Cove بسازد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ورایتی در طی یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرد که شبکه The CW در حال حاضر درگیر پروسه‌ی یک مجموعه خانوادگی، ماجراجویی و درام جدید به نام The Cove (خلیج کوچک) است. این مجموعه‌ی جدید، توسط چاد فایویس و جیمز استوتراکس، تهیه کنندگان اجرایی سریال The Vampire Diaries (خاطرات یک خون آشام) ساخته می‌شود. علاوه بر این دو، برنده‌ی جایزه‌ی آکادمی اسکار یعنی رابرت زمکیس از طریق کمپانی خود به نام Compari Entertainment به همراه بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر در خلق این مجموعه نقش خواهند داشت.

سریال خلیج کوچک، قرار است در قالب یک مجموعه‌ی ماجراجویی و درام یک ساعته تولید شود. این مجموعه تلویزیونی جدید، داستان اتفاقات پیش‌آمده برای خواهرانی را نقل می‌کند که بعد از مرگ پدرشان برای آنها رخ می‌دهد. این خواهران که آنقدرها به یکدیگر نزدیک نیستند، بعد از مرگ پدرشان به جزیره‌ی کارائیب می‌روند؛ جزیره‌ای که آنها معمولا خانوادگی به آنجا می‌رفتند. زمانی که آنها به این جزیره بازمی‌گردند، متوجه می‌شوند که جزیره کارائیب، اسرار بسیار زیادی را در خود پنهان کرده است؛ اسراری مانند یک گنج گمشده که پدر این خانواده وسواس زیادی در پیدا کردن آن داشت. اینگونه عنوان شده بود که ممکن است این گنج گمشده، کلید زندگی ابدی را درون خود داشته باشد.

فیلمنامه‌ی سریال The Cove قرار است توسط چاد فایویس و جیمز استوتراکس نوشته شود. آنها علاوه بر نویسندگی، تهیه کنندگی اجرایی را هم بر عهده دارند. در کنار رابرت زمکیس، دو فرد دیگر به نام‌های جک رپکه و جکی لوین هم قرار است به نمایندگی از کمپانی Compari Entertainment در این پروژه حضور داشته باشند و تهیه کنندگی اجرایی آن را انجام دهند. این سریال توسط بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر تولید خواهد شد.

پیش از این، چاد فایویس و جیمز استوتراکس در تولید آثار نسبتا زیادی مانند سریال خاطرات خون آشام (با بازی نینا دوبرو، ایان سامرهلدر و پل وسلی)، سریال Krypton (کریپتون) که قسمت اول از فصل اول آن در ۲۱ مارس سال جاری میلادی (۱ فروردین ۱۳۹۷) به روی آنتن رفت و همچنین سریال Switch at Birth از شبکه ABC که برای پنج فصل به روی آنتن رفت، با یکدیگر همکاری داشتند.

رابرت زمکیس بیش از هر چیزی برای کارگردانی و تهیه کنندگی آثار نمادینی مانند سه گانه فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده) با بازی مایکل جی. فاکس در نقش شخصیت مارتی مک فلای، فیلم Thirteen Ghosts (سیزده روح) اثر ترسناک سال ۲۰۰۱، فیلم Cast Away (دور افتاده) و فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) که در هر دوی آنها، بازیگر دارنده‌ی جایزه‌ی اسکار یعنی تام هنکس ایفای نقش کرده، معروف شده است. فیلم فارست گامپ با عملکرد بسیار خوبی که داشت، باعث شد زمکیس در مراسم آکادمی اسکار همان سال، جایزه‌ی بهترین کارگردان را به‌دست بیاورد. پروژه‌ی سینمایی بعدی او، فیلم Welcome to Marwen (به مارون خوش آمدید) خواهد بود. در این اثر، استیو کارل، لزلی من و دیانه کروگر ایفای نقش می‌کنند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده