// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Tanks A Lot؛ نبرد هیجان‌ انگیز تانک‌ها

بازی موبایل Tanks A Lot، یک بازی چندنفره است که بازیکنان را وارد نبردهای هیجان‌انگیز سه در برابر سه با تانک‌ها می‌کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

جدا از اینکه عده‌ای از کاربران علاقه‌مند به تجربه بازی‌های تک‌نفره روی موبایل هستند، عده‌ای دیگر ترجیح می‌دهند در اندک زمانی که دارند، به سراغ یک تجربه‌ی چندنفره‌ و هیجان‌انگیز بروند؛ تجربه‌ای که در طولانی مدت نیز آن‌ها را سرگرم کند. در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ یک بازی چندنفره جذاب و هیجان انگیز رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Tanks A Lot، ساخته استودیو BoomBit Games، یک بازی چندنفره آنلاین است که نبردهای سه به سه را به ارمغان می‌آورد. بازی موبایل Tanks A Lot فاقد بخش داستانی خاصی است و تنها یک بخش رقابتی دارد که تنها به واسطه همین بخش، می‌تواند ساعت‌ها مخاطبان را سرگرم کند.

بازی موبایل Tanks A Lot

بازی Tanks A Lot دارای نبردهای سه به سه است و به واسطه ویژگی‌های محیطی، می‌توانید از استراتژی‌های مختلفی برای کشتن حریف استفاده کنید

با شروع بازی اندروید و آیفون Tanks A Lot وارد بخش تمرینی بازی می‌شوید؛ جایی که نحوه بازی کردن و قوانین بازی به بازیکنان آموزش داده می‌شود. Tanks A Lot یک بازی رقابتی سه به سه است که ۶ بازیکن در قالب ۶ تانک در دو تیم سه نفره باید یکدیگر را از بین ببرند. ساختار بازی بدین شکل است که سازنده از حالت Team Deathmatch استفاده کرده است؛ اما تفاوتی که TDM بازی Tanks A Lot با سایر حالت‌های TDM دارد، این است که محدودیتی در کشتن نفرات تیم مقابل اعمال نشده است. حال سوال پیش می‌آید که برد و باخت تیم‌ها به چه شکل است؟ در واقع هر بازی دارای زمان شروع و پایان مشخصی است و در این بازه هر تیم که بتوانید بیشتری تعداد Kill را داشته باشد، برنده‌ی بازی خواهد بود. جدا از این مورد، بازی Tanks A Lot یک بازی موبایل با دوربین ایزومتریک است که بازیکنان از طریق آنالوگ سمت چپ صفحه نمایش می‌توانند تانک خود را کنترل کنند و از طریق آنالوگ سمت راست، به تانک‌های حریف شلیک کنند؛ البته برای سادگی کار می‌توانید در هنگام مشاهده تانک حریف، آن‌ها را لمس کنید تا عمل شلیک کردن مستقیم به سمت تانک‌های مورد نظر انجام شود. در کنار تمامی این موارد نقشه‌های بازی به شکلی تعبیه شده‌اند که کاربران می‌توانند در بوته‌های قرار داده شده در محیط مخفی شوند و حریف خود را غافل‌گیر کنند. همچنین جعبه‌های کمک‌های اولیه نیز در گوشه و کنار نقشه بازی قرار داده شده‌اند تا بازیکنان بتوانند نوار سلامت خود را بازیابی کنند.

طراحی‌های بازی، حالت نقاشی شکلی دارند و حس و حال جالبی را به Tanks A Lot بخشیده‌اند

استودیو BoomBit Games برای سرگرم کردن بیشتر مخاطبان و همچنین بیرون آوردن بازی از یکنواختی، یک بخش ارتقای تانک‌ها را هم در بازی اندروید و آیفون Tanks A Lot قرار داده است. در این بخش بازیکنان پس از هر بازی یک سری آیتم مربوط به کارت تانک‌شان دریافت می‌کنند که با رسیدن به حد مورد نظر، می‌توانید آن را ارتقا دهید؛ برای مثال قدرت شلیک کردن تانک‌تان را افزایش دهید. در این میان یک سری تانک و سلاح جدید نیز تعبیه شده است. به عنوان نمونه می‌توانید از سلاح الکتریکی به جای رگبار یا از سلاح انفجاری استفاده کنید؛ اما یادتان باشد که تمامی این سلاح‌ها و تانک‌ها، آمار و ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند و بازیکنان باید با توجه به شیوه بازی کردن و استراتژی‌ای که در دستور کارشان قرار می‌دهند، تانک و سلاح خود را انتخاب کنند. همچنین می‌توانید از موارد ترکیبی نیز استفاده کنید. در کنار بخش ارتقا و خرید تانک‌های جدید، یک بخش ارتقای شخصیت اصلی (خودتان) نیز در بازی موبایل Tanks A Lot قرار داده شده است. زمانی که تانک جدیدی را آزاد می‌کنید یا یکی از سلاح‌ها را ارتقا می‌دهید، XP دریافت خواهید کرد که این XP منجر به لول‌آپ شدن شما می‌شود. از این رو هر چقدر سطح و امتیاز شما در بازی بیشتر شود، سیستم Matchmaking بازی آن را لحاظ خواهد کرد و با رقیب‌های سر سخت‌تری روبه‌رو خواهید شد.

بازی موبایل Tanks A Lot

در انتها بد نیست به چالش‌های روزانه بازی Tanks A Lot نیز اشاره کنم؛ بازیکنان به صورت روزانه ماموریت‌های مختلفی را دریافت می‌کنند که با انجام آن‌ها، پاداش‌های ارزنده‌تری را دریافت خواهند کرد. با تمام این تفاسیر اگر به دنبال یک بازی موبایل چندنفره هستید که نبردهای هیجان‌انگیزی را ارائه دهد، بازی اندروید و آیفون Tanks A Lot می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tank A Lot


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده