// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

تریلر سینمایی جدیدی از بازی Monkey King: Hero is Back منتشر شد

در جریان رویداد Playstation lineup Tour 2018 ویدیو سینمایی جدیدی برای بازی انحصاری Monkey King: Hero is Back به نمایش در آمد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، دیروز در جریان رویداد کمپانی سونی که در آستانه شروع نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 برگزار شده بود، کمپانی سونی با همکاری استودیو Oasis Games، ویدیو سینمایی جدید بازی Monkey King: Hero is Back را منتشر کرد.

در جریان ویدیو به نمایش در آمده، قهرمان داستان را در کنار لیو جیانگ کم سن و سال مشاهده می‌کنیم. در این بازی بازیکنان از طریق مانکی کینگ، شخصیت اصلی داستان، وارد ماجراجویی‌هایی در دوران چین باستان می‌شوند. آن‌ها در این راه از طریق مهارت‌های خود باید با هیولاهای مختلفی مبارزه کنند. در ادامه مشخص شد که بازی Monkey King: Hero is Back در سال ۲۰۱۹ ابتدا در کشور چین برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود و در ادامه برای سایر مناطق نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

در ادامه می‌توانید ویدیو جدید بازی Monkey King: Hero is Back را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. در واقع بازی Monkey King: Hero is Back برگرفته از یک انیمیشن به همین اسم است که در سال ۲۰۱۵، در کشور چین اکران شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده