نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

جردن پیل برای پیوستن به تیم بازسازی فیلم Candyman در حال مذاکره است

اخیرا عنوان شده جردن پیل، کارگردان فیلم Get Out با سازندگان بازسازی فیلم Candyman در حال مذاکره است تا به عنوان تهیه کننده به آنها بپیوندد.

به نظر می‌رسد فیلم Candyman (کندی من) که سبکی ترسناک و اسلشر دارد و در سال ۱۹۹۲ تولید و اکران شده، قرار است باری دیگر ساخته و بازسازی شود. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان، نویسنده و همچنین تهیه کننده فیلم Get Out (برو بیرون) یعنی جردن پیل، به‌تازگی با عوامل تولید نسخه‌ی بازسازی فیلم کندی من وارد مذاکره شده است. در صورت توافق، جردن پیل قرار است نقش تهیه کننده این پروژه را داشته باشد.

براساس اطلاعاتی که توسط سایت خبری Bloody Disgusting منتشر شده، پیل در حال حاضر از طریق کمپانی مانکی پاو پروداکشنز (Monkeypaw Productions) در حال مذاکره برای نقش تهیه کنندگی فیلم است. این کمپانی چندی پیش در تولید فیلم «برو بیرون» با جردن پیل همکاری داشت و در تهیه‌ی این اثر کمک کرد. علاوه بر فیلم برو بیرون، این کمپانی در تولید آثاری مانند فیلم BlacKkKlansman (نژادپرست سیاه) و سریال Key & Peele (کی و پیل) به عنوان تهیه کننده حضور داشته است. در حال حاضر هنوز این موضوع مشخص نیست که آیا پیل برنامه دارد تا در این پروژه تنها نقش تهیه کننده را داشته باشد یا اینکه قرار است در آینده، وظیفه‌ی کارگردانی آن را هم بر عهده بگیرد.

با اینکه فعلا این خبرها به صورت رسمی و قطعی اعلام نشده، اما اینگونه به نظر می‌رسد که این فیلم در دستان جردن پیل قرار دارد. نسخه اصلی فیلم Candyman براساس داستان کوتاهی است که توسط کلیو بیکر با نام The Forbidden (ممنوعه) منتشر شده بود. این داستان شامل یک افسانه‌ی شهری است؛ شهری که اگر هرکس درون آینه نگاه کند و کلمه‌ی «Candyman» را برای پنج بار به زبان بیاورد، این شخصیت ظاهر می‌شود و فردی را که نام او را صدا زده بود، می‌کشد. اتفاقات نسخه اصلی این فیلم در شهر شیکاگو رخ می‌دهد و شخصیت منفی یا آنتاگونیست داستان، یک هنرمند و پسر یک برده بود. این هنرمند، دستی را که با آن نقاشی می‌کشید از دست داده بود. او آن دست خود را که قطع شده، با یک قلاب جایگزین کرده بود. در طی این خط داستانی، این آنتاگونیست در عسل غلطانده شد و بعد از آن توسط نیش بسیار زیاد زنبورها به قتل رسید.

Candyman

این نوع ترکیب متفاوت و جذاب از المان‌های ترس و همچنین تنش‌های نژادی زیاد، در گذشته‌ی کاری جردن پیل وجود دارد و ثابت کرده که او در اینگونه پروژه‌ها می‌تواند موفق عمل کند. علاوه بر نویسندگی فیلمنامه و کارگردانی فیلم برو بیرون، پیل در حال حاضر در حال کار کردن روی یک پروژه ترسناک دیگر با نام Us (ما) است. او همچنین در میان پروسه‌ی احیا کردن سریال The Twilight Zone (منطقه نیمه روشن) برای تلویزیون است.

تا به امروز، فعالیت‌های جردن پیل در زمینه‌ی نویسندگی و کارگردانی تا حد زیادی موفقیت‌آمیز بوده است. او اولین نویسنده‌ی سیاه‌پوستی محسوب می‌شود که جایزه‌ی آکادمی اسکار را در بخش بهترین فیلمنامه غیراقتباسی به‌دست آورده است. او در حال حاضر در حال نویسندگی فیلمنامه‌ی یک اثر سینمایی استاپ موشن است. او در این پروژه با کارگردان انیمیشن The Nightmare Before Christmas (کابوس قبل از کریسمس) همکاری می‌کند. علاوه بر این، او در حال آماده‌سازی فیلم Us هم هست. در این فیلم، بازیگر زن دارنده‌ی جایزه‌ی آکادمی اسکار یعنی لوپیتا نیونگو حضور دارد و به ایفای نقش می‌پردازد. در انتها لازم به ذکر است که جردن پیل به‌شدت به دنباله‌ی فیلم برو بیرون فکر می‌کند و قصد دارد در صورت امکان قسمت دوم آن را هم بسازد.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده