نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۰

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Ant-Man and the Wasp اعلام شد

کمپانی مارول استودیو با انتشار تریلری تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Ant-Man And the Wasp را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Ant-Man and the Wasp تایید و اعلام شده است. کمپانی مارول استودیو با انتشار تریلری تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی این فیلم را تایید کرده است. طبق اعلام مارول، در ابتدا نسخه دیجیتالی دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) قرار است در تاریخ ۲ اکتبر امسال (۱۰ مهر) منتشر شود و در ادامه نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۶ اکتبر امسال (۲۴ مهر) عرضه خواهد شد. این تریلر ممکن است برخی از صحنه‌های فیلم را برای شما فاش کند و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Ant-Man And the Wasp تاکنون بیش از ۶۱۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۲۱۴.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۹۵.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کرده است و فروش جهانی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول را در طول سال ۲۰۱۸ از مرز ۴ میلیارد دلار عبور داده است. علاوه بر این، مارول تصویر روی جلد نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Ant-Man And the Wasp را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ant-Man And the Wasp

همچنین نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Ant-Man And the Wasp دارای محتوای اضافه نیز خواهد بود که از جمله آن می‌توان به تصاویر مفهومی از ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول به مناسبت دهمین سالگرد آن، بخش Online Close-Up Magic University که این آگهی به شما الهام می‌بخشد تا رویا و ایده خود را پیاده‌سازی کنید، به‌همراه بخش‌های دیگری از جمله Gag Reel (بخشی که حاوی اشتباهات و تصاویر خنده دار پشت صحنه فیلمبرداری فیلم است)، ویدیوی پشت صحنه ساخت دنیای کوانتومی و جلوه‌های ویژه آن، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم، بخشی جالب و بامزه از فیلم که استن لی در آن حضور دارد و صحنه‌های حذف شده فیلم، اشاره کرد.

پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل داگلاس، مایکل پنیا، تی. آی.، دیوید دستمالچیان، رندل پارک، والتون گوگینس، هانا جان کامن، میشل فایفر، لارنس فیشبرن، جودی گریر و ابی رایدر فرتسون، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Ant-Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم مانند قسمت اول بر عهده پیتون رید بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده