// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

تریلر بازی Death Stranding در آستانه شروع نمایشگاه TGS 2018

کمپانی سونی در جریان لایو استریم خود در آستانه برگزاری نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، ویدیویی از بازی Death Stranding را منتشر کرد.

بازی Death Stranding یکی از مورد انتظارترین بازی‌های کاربران پلی استیشن 4 به حساب می‌آید. چند سالی است که هواداران کوجیما، منتظر جدیدترین دست‌پخت وی هستند تا بتوانند اثری جدید و عجیب و غریب را تجربه کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و لایو استریم سونی که در آستانه آغاز نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 برگزار شد، ویدیویی از بازی Death Stranding به نمایش درآمد. در واقع ویدیو منتشر شده، حاوی اطلاعات جدیدی نیست و همان ویدیوهای قبلی به صورت مونتاژ شده در دسترس کاربران قرار داده شده است. در ادامه می‌توانید تریلر یک دقیقه‌ای بازی Death Stranding را در زومجی تماشا کنید.

بازی Death Stranding به صورت انحصاری برای PS4 عرضه می‌شود و هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه آن در دسترس نیست. با این حال امیدواریم در رویدادهای پیش رو، نظیر جوایز بازی سال یا PlayStation Experience، شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار بازی Death Stranding باشیم. در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ به نظر شما کوجیما و سونی در کدام رویداد تاریخ انتشار بازی Death Stranding را اعلام می‌کنند؟

دانلود از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده