// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲

جمع بندی مسابقات Dreamhack Montreal 2018 بازی Street Fighter V

مسابقات Dreamhack Montreal 2018 یکی از رویداد‌های Premier مراسم Capcom Pro Tour است که برای رشته Street Fighter V برگزار شده است. با زومجی همراه باشید تا به وقایع مهم آن نگاهی بیندازیم.

رفته رفته به انتهای مسابقات لیگ بازی‌های Street Fighter 5 نزدیک می‌شویم؛ طوری که تا برگزاری رویداد Capcom Cup 2018 تنها ۷ رویداد Premier باقی مانده است. تابستان جزو فصل‌هایی است که بیشترین رویداد‌های Capcom Pro Tour در آن برگزار می‌شود و دیروز نیز شاهد اتمام یکی از مسابقات بودیم که در مونترال کانادا برگزار شد.

رویداد Dreamhack Montreal شنبه شب به وقت تهران آغاز شد و ۱۲۷ نفر نیز از نقاط مختلف در این مسابقات شرکت کردند. مبارزان از چین، فرانسه، ژاپن، هنگ کنگ، تایوان و همچنین ایالات متحده در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند. بازیکنان مطرحی همچون دایگو، ساکو و توکیدو در جریان این مسابقات غایب بودند؛ چرا که آنها به گفته خود، امتیاز کافی برای کپکام کاپ را دریافت کرده‌اند و حال مدت زمانی نیاز به استراحت دارند. اما در آن سو بازیکنانی که به جمع‌آوری امتیاز نیاز داشتند، بازیکنانی مانند بونچان، ناکل‌دو، هایتانی و دیگر نفرات بودند که اخیرا به تمامی رویداد‌ها ملحق می‌شوند.

capcom pro tour

مسابقات در ۴ جدول یا همان Pool برگزار شد که در هر یک تعداد ۳۲ بازیکن با یکدیگر به رقابت پرداختند. البته با توجه به اینکه ۱۲۷ بازیکن در این مسابقات شرکت کرده بودند یکی از براکت‌ها بدون حضور ۱ بازیکن انجام شد. در هر یک از براکت‌ها شاهد حضور بازیکنان قوی‌تری بودیم که امتیاز League Point بیشتری در اختیار داشتند. گفتنی است که از هر یک از براکت‌ها تنها ۴ نفر می‌توانستند به مرحله بعدی صعود کنند.

 

براکت اول

در اولین براکت مسابقات دریم‌هک مونترال شاهد حضور بازیکنان قدرتمندی همچون قهرمان EVO 2018 یعنی پرابلم اکس، هایتانی، کی‌برد، جان تاکئوچی، ماگو، برایان اف و دیگر بازیکنان بودیم. ANTI، از بازیکنان بازی Smash Bros، نیز در این مسابقات حضور پیدا کرد که البته در همان مراحل ابتدایی از جریان مسابقات حذف شد. در این میان، برایان اف که به تازگی به تیم UYU ملحق شده است موفق به راه‌یابی به مرحله بعد نشد و به دست کریس‌جی از صعود در جدول ناکام ماند. البته کریس جی نیز در مسابقه بعدی به کاراکتر رشید JohnTakeuchi مغلوب شد.

 

براکت دوم

اویل کینگ که در رویداد هفته پیش در چین توانست مقام اول را کسب کند، در دومین براکت حاضر شد و هر سه رقیب خود را با نتیجه ۲-۰ شکست داد. وی در انتها به یکی از بازیکنان قوی Cammy یعنی CJ Truth برخورد که از وی شکست خورد و در براکت بازنده‌ها در مقابل یکی از بازیکنان قوی کانادایی یعنی Chi-Rithy قرار گرفت.  چی‌ریتی با دو کاراکتر خود یعنی چانلی و کمی توانست اویل کینگ را شکست دهد و به مرحله تاپ ۱۶ راه پیدا کند. شایو‌های از چین نیز همانند همیشه در این مسابقات قوی ظاهر شد و توانست برای رقابت در روز دوم مسابقات واجد شرایط شود.

capcom pro tour

گزارشگران استریت فایتر

بازیکنان اروپایی همچون آکاینو و شکز از تیم فناتیک (Fnatic) نیز در این براکت‌ها حضور پیدا کردند. آکاینو پس از شکست دادن حریف اولش در مقابل بازیکن تیم ردبول یعنی Snake Eyez قرار گرفت که موفق به مغلوب کردن حریفش نشد و بازی را با نتیجه ۲-۰ در مقابل این بازیکن آمریکایی مغلوب شد.

یکی از بهترین بازیکنان کالین یعنی Nephew نه تنها توانست جلوی اسنیک آیز را بگیرد، بلکه در ادامه با شکست دادن Sabour به مرحله بعدی راه پیدا کرد. شایو‌های نیز در براکت برنده‌ها دو بازیکن یاد شده یعنی نفیو و سیبور را شکست داد و از طریق براکت برنده‌ها به Top 16 صعود کرد.

 

براکت سوم

در چند روز اخیر بازیکنان از براکت سوم به عنوان میدان نبرد خونین یاد می‌کردند؛ چرا که در قرعه کشی، شاهد تعداد زیادی از بازیکنان قوی در این جدول بودیم. بونچان، پانک، ناکل‌دو، ایتاباشی زانگیف، اسماگ، آلکس مایرز و هیومن بامب جزو کسانی هستند که کمتر کسی امکان دارد که آنها را نشناسد. از اولین بازی‌ها می‌توان به رقابت اسماگ و ناکل‌دو اشاره کرد که از دوستان قدیمی یکدیگر نیز محسوب می‌شوند. همانند همیشه این دو بازی خود را با حال و هوای طنزآمیز شروع کردند و اسماگ سویتشرت خود را روی دوش‌های ناکل‌دو قرار داد. ناکل‌دو با کاراکتر گایل توانست بوکسور را شکست دهد و به براکت برنده‌ها صعود کند.

capcom pro tour

اسماگ در حال انداختن سویتشرت خود روی ناکل‌دو

جالب است بدانید که اسماگ به تازگی با کاراکتر جدید استریت فایتر 5 یعنی G تمرینات خود را شروع کرده است. وی برای اولین بار با این کاراکتر توانست یکی از قوی‌ترین بازیکنان ژاپنی یعنی ایتاباشی زانگیف را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. در آن سو بونچان نیز با دو کاراکتر خود یعنی کارین و نش توانست عملکردی قوی از خود نشان دهد و آلکس مایرز را به براکت بازنده‌ها بفرستد.

پانک در براکت برنده‌ها در نبرد Mirror با کاراکتر کارین از بونچان شکست خورد، اما در براکت بازنده‌ها با چان لی توانست کاراکتر غول‌پیکر ایتاباشی یعنی ابیگیل را شکست دهد و به مرحله بعدی صعود کند. کری‌مور پس از شکست دادن هیومن‌بامب در مرحله آخر براکت بازنده‌ها پس از باختن به اسماگ اجازه داد که از جدول سوم جان سالم به در ببرد.

 

براکت چهارم

جاستین وانگ و ریکی اورتیز از آمریکا جزو بازیکنان قوی این براکت به شمار می‌رفتند که در کنار مبارزان ژاپنی یعنی موموچی و موکه مبارزات خود را آغاز کردند. گیمربی از تیم دایگو اومه‌هارا یعنی Beast که در رقابت پیشین توانست در نبرد کاراکتر‌های مشابه (Mirror) موکه را شکست دهد در دیدار بعدی در مقابل جاستین وانگ از تیم اکو فاکس قرار گرفت. در رقابت بسیار حساسی که بین این دو انجام شد شاهد پیروزی جاستین بودیم که به طور تصادفی اتفاق افتاد.

capcom pro tour

ریکی اورتیز و کریس تی

کریس‌تی نیز که او را به عنوان آخرین بازیکن Ken می‌شناسیم توانست ریکی اورتیز را شکست دهد، اما در رقابت بعدی خود در مقابل موموچی با نتیجه ۲-۰ شکست خورد. جالب است بدانید که کریس‌تی از آمریکا زمانی که به ژاپن سفر کرده بود مهمان خانه موموچی بود و آنها مدت زمان زیادی با یکدیگر تمرین کرده بودند که این بار شاهد پیروزی موموچی بودیم. موکه در براکت بازنده‌ها با Cammy، کاراکتر Ken کریس‌تی را در هم کوبید و حریفش را روانه خانه کرد. گیمربی نیز موفق شد با کاراکتر قدرتمند خود همانند موکه حریف خود را شکست دهد و در جدول مسابقات صعود کند.

 

روز دوم

دومین روز و مسابقات فینال رویداد Dreamhack Montreal 2018 ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز شد و ۱۶ بازیکنی که به مرحله آخر راه پیدا کردند با یکدیگر وارد رقابت شدند. پرابلم اکس، ماگو، جاستین وانگ، موموچی، سی‌جی تروث، شایو‌های، ناکل‌دو و بونچان در براکت برنده‌ها حضور پیدا کردند و در آن سو شاهد هایتانی، گیمربی، موکه، جان تاکئوچی، نفیو، اسماگ، پانک و چی‌ریتی بودیم. جالب است بدانید که در براکت «۱۶ بازیکن برتر» تعداد ۶ بازیکن با کاراکتر Cammy بودند که البته اگر پانک نیز از این کاراکتر استفاده می‌کرد شاهد حضور ۷ بازیکن با این کاراکتر بودیم.

اولین بازیکن کمی یعنی Mago توانست با نتیجه دندان شکن ۲-۰ قهرمان Evo 2018 را شکست دهد و وی را به براکت بازنده‌ها بفرستد. جاستین وانگ نیز با روند زونینگ که همه آن را «خشک» می‌نامند توانست اولین حریف ژاپنی و هم‌تیمی خود، موموچی را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد. نبرد کاراکتر‌های مشابه نیز در همان ابتدا بین سی‌جی تروث و شایو‌های صورت گرفت که شاهد پیروزی بازیکن چینی یعنی شایو‌های بودیم.

capcom pro tour

پرابلم اکس و ماگو

در آن سو ناکل‌دو نیز که به تازگی به تیم Ghost ملحق شده است در مقابل بونچان از تیم ردبول قرار گرفت. از آنجا که این دو بازیکن کاراکتر‌های زیادی را در اختیار دارند از مسئولین درخواست انتخاب کاراکتر به طور مخفیانه کردند. میکا برای ناکل‌دو و Nash نیز برای بونچان انتخاب شد. ناکل‌دو پس از شکست در مقابل نش به صفحه انتخاب کاراکتر‌ها رفت و کاراکتر اصلی خود یعنی گایل را انتخاب کرد. تصمیم ناکل‌دو گویا انتخاب مناسبی برای وی بود؛ چرا که این بازیکن آمریکایی توانست در طی دو راند پیاپی نتیجه مساوی را از حریفش بگیرد. طرفداران منتظر این بودند که بونچان به کارین یا ساگات تغییر کاراکتر دهد، اما بونچان با نش وارد مبارزه آخر شد و موفق به کسب اولین راند شد؛ درحالی‌که در آن سو ناکل‌دو راند تساوی را گرفت. بازی به راند فینال کشیده شد تا اینکه در ثانیه‌های آخر در حالی که هر دو کاراکتر نوار سلامتی کمی در اختیار داشتند بونچان پس از دیدن سانیک بوم به طرف حریف پرش کرد، اما با فلش کیک گایل روبه‌رو شد.

هایتانی از تیم Fudoh که وی را به عنوان یکی از پنج خدای بازی‌های مبارزه‌ای می‌شناسیم از ابتدای فصل سوم کاراکتر خود را از نکالی به آکوما تغییر داده بود و این اواخر شاهد قوی‌تر شدن وی بودیم؛ طوری که نظاره‌گر حضور او در بسیاری از رقابت‌های Top 8 بودیم. وی در روز دوم اولین مسابقه خود را با گیمربی شروع کرد که توانست Cammy حریف تایوانی خود را شکست دهد و در مرحله بعدی به نبرد با بونچان برود. بونچان در نتیجه غافل‌گیر کننده ۲-۰ با کاراکتر کارین توانست آکوما هایتانی را شکست دهد و به مرحله نهایی راه پیدا کند.

پانک پس از شکست دادن تنها بازیکن کانادایی در این براکت یعنی چی‌ریتی به نبرد با پرابلم اکس رفت. پانک با اینکه در رقابت‌های پیشین خود در مقابل ابیگیل چان لی را انتخاب کرده بود، این بار به کاراکتر اصلی یعنی کارین روی آورد. وی در حالی که جریان بازی را در اختیار داشت در انتها با یک Back Throw در گوشه سمت چپ صفحه گیر افتاد و بازی را به حریف خود تقدیم کرد. وی از اینکه اخیرا از جریان مسابقات به دلیل نبرد خود با ابیگیل حذف شده است ابراز نارضایتی کرد.

مبارزه‌ای Mirror نیز بین موموچی و نفیو با کاراکتر‌های کالین در مرحله بعدی براکت بازنده‌ها انجام شد. نفیو که با نتیجه ۲-۱ اسماگ را از مسابقات حذف کرده بود با نتیجه ۲-۰ از موموچی شکست خورد و از راه‌یابی به مرحله بعدی ناکام ماند.

 

هشت بازیکن برتر (Top 8)

پیش از اینکه در جریان وقایع مهم براکت Top 8 قرار بگیرید در ادامه می‌توانید نگاهی به بازیکنان راه یافته به این مرحله بیندازید.

براکت برنده هاتیمکاراکتر
ماگوکمی
جاستین وانگEcho Foxمنات و کارین
شایوهایQanbaکمی
ناکل دوGhostمیکا، کمی و گایل
براکت بازنده هاتیمکاراکتر
بونچانRed Bullکارین و نش
سی‌جی تروثکمی
پرابلم اکسMousesportام بایسون و ابیگیل
موموچیEcho Foxکارین

capcom pro tour

ماگو و جاستین وانگ

ماگو و جاستین وانگ در اولین بازی براکت تاپ ۸ روی صحنه رفتند و نبرد با یکدیگر را شروع کردند. همانطور که انتظار می‌رفت منات برای جاستین و کمی نیز برای ماگو انتخاب شد. ما شاهد بازی‌ای بسیار طولانی بین این دو بازیکن بودیم. در اولین بازی که به مدت ۸۰ ثانیه به طول انجامید ماگو توانست اولین ست را از آن خود کند و در آن سو جاستین نیز در انتهای راند فینال بازی دوم با ۲ ضربه ۳ فریم توانست با کریتیکال نتیجه را مساوی کند. ست سوم و چهارم نیز طبق همین منوال پیش رفت؛ طوری که بازی سوم را ماگو و بازی چهارم را جاستین پیروز شد.

پنجمین و آخرین بازی با روند Zoning منات آغاز شد، اما ماگو با ضربات لگد هوایی خود را به منات نزدیک می‌کرد. منات در آن سو پس از روشن کردن V-Trigger ماگو را از خود دور کرد، اما ماگو بلافاصله با سرعت بالای کاراکترش خود را به منات نزدیک کرد و راند اول را پیروز شد. منات در راند دوم با مشکل روبه‌رو شد و در اواسط بازی بیش از ۵۰ درصد از نوار سلامتی خود را از دست داد. منات سعی کرد با حفظ فاصله به دنبال موقعیتی باشد. ماگو در انتها در حالی که قصد داشت با پریدن از قابلیت Dive Kick استفاده کند متاسفانه موفق به بهره گرفتن از این حرکت نشد و پس از فرود مورد Punish جاستین قرار گرفت. جاستین باری دیگر ۳ ضربه سبک را به CA متصل کرد و بازی به راند فینال کشانده شد. در بازی فینال در حالی که جاستین نیمی بیشتر از جان خود را از دست داده بود توانست راهی برای زنده ماندن پیدا کند. ماگو پس از دیدن وی‌تریگر منات ضربه آپرکات را روانه منات کرد، اما جاستین از آنجا که دست حریفش را خوانده بود به عقب فرار کرد و با حرکت سوپر ماگو را به براکت بازنده‌ها فرستاد.

capcom pro tour

شایو های و ناکل دو

ناکل‌دو و شایو‌های که در سال‌های اخیر از رقیب‌های سرسخت یکدیگر به شمار می‌روند، باری دیگر در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. گایل برای ناکل دو انتخاب شد و همانند همیشه کمی نیز به یاری شایو‌های آمد. ناکل‌دو در بازی اول توانست به راحتی دو راند اول را از آن خود کند. شایوهای برای حفظ آرامش خود به صفحه انتخاب کاراکتر‌ها رفت و وی‌تریگر خود را به نسخه دوم نیز تغییر داد. باید بدانید که شایو‌های جزو تنها بازیکنانی است که از وی‌تریگر دوم کمی برای یورش بردن به جلو و دوری از گلوله‌های آتشین استفاده می‌کند. در بازی دوم در حالی که نوار سلامتی هر دو بازیکن بسیار کم بود ناکل‌دو تصمیم گرفت از ۳ نوار EX خود برای تمام کردن کار کمی استفاده کند و او را Cheap Out کند. اما گویا وی میزان آسیب Critical Art را روی دفاع اشتباه حساب کرده بود و این حرکت سوپر برای تمام کردن کار Cammy کافی نبود. کمی بلافاصله پس از زنده ماندن قابلیت دریل را به سمت گایل شلیک کرد و راند اول را پیروز شد. شایو‌های از این موقعیت در راند دوم نیز استفاده کرد و توانست بازی دوم را به خود اختصاص دهد و نتیجه را مساوی کند.

در کل شاهد بازی حساسی بین این دو بودیم؛ طوری که راند‌ها یکی پس از دیگری بین این دو بازیکن تبادل می‌شد. رقابت این دو به بازی آخر کشیده شد و شلیک سانیک بوم‌ها همانند همیشه از سوی گایل آغاز شد. کمی سعی می‌کرد با دریل کردن از زیر سانیک‌ بوم‌ها لیز بخورد و گایل را نقش بر زمین کند. شایو‌های در حرکتی اشتباه در حالی که گمان کرد که ناکل‌دو قصد پرتاب بوم را دارد، با دفاع وی مواجه شد و راند اول را  شکست خورد، اما شایو‌های در راند بعدی توانست خونسری خودش را حفظ کند و درحالی‌که نوار سلامتی زیادی در اختیار داشت گایل را شکست دهد و باز شاهد راند فینال در براکت برنده‌ها بودیم. ناکل‌دو با ۳ نوار EX کامل بازی را آغاز کرد و سعی داشت که بوم‌های اضافی پرتاب نکند. اوایل بازی وی پس از پیدا کردن موقعیت از CA خود استفاده کرد و توانست مقدار قابل توجهی از جان حریفش را بگیرد. شایو‌های با نوار سلامتی نسبتا خالی خود در حالی که در گوشه سمت راست گیر کرده بود سعی کرد با وی‌تریگر به گایل نزدیک شود، اما گویا وی دکمه‌ای را اشتباه زد و با ضربه مشت گایل برخورد کرد و بازی را مغلوب شد.

بونچان و سی‌جی تروث در براکت بازنده‌ها نبرد خود را آغاز کردند و از آنجا که بونچان کاراکتر کارین را برای مبارزات خود در مقابل Cammy انتخاب کرده بود این موضوع با وی یاری کرد. بونچان توانست با نتیجه ۳-۱ سی‌جی تروث را از جریان مسابقات حذف کند. مسابقه بعدی بین شایو‌های و پرابلم اکس انجام شد و بر خلاف انتظارها شایو‌های حتی موفق به کسب یک بازی نیز در مقابل ابیگیل پرابلم اکس نشد.

capcom pro tour

جاستین وانگ و ناکل‌دو در مرحله «فینال برنده‌ها» در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. جالب است بدانید پیش از برگزاری مسابقات ناکل‌دو در توییتی نوشته بود که خواب دیده است سگ‌های خانگی وی مرده‌اند و جاستین وانگ در خواب وی را در آغوش گرفته است.

ناکل‌دو این بار کاراکتر گایل را برای مبارزه با منات جاستین وانگ انتخاب کرد که این تصمیم برای وی موفقیت آمیز نبود و بازی اول را با اختلاف بسیار زیاد باخت. ناکل‌دو در حرکتی بسیار عجیب به صفحه انتخاب کاراکترها رفت و شخصیت جوری را برای مبارزه انتخاب کرد؛ کاراکتری که تا به امروز در دستان ناکل‌دو ندیده بودیم. وی با اینکه ست اول را از جاستین وانگ باخت، اما در بازی بعدی موفق شد که بالاخره یک بازی از جاستین بگیرد و نتیجه را به ۳-۱ تغییر دهد. دست آخر جریان بازی به سمت منات تغییر کرد و جاستین توانست در دو راند پی در پی حریفش را شکست دهد و به براکت بازنده‌ها بفرستد.

capcom pro tour

پرابلم اکس و بونچان

مرحله «نیمه نهایی براکت بازنده‌ها» با حضور بونچان با کارین و پرابلم اکس با بایسون آغاز شد. بازی اول در حالی که بونچان توانست با اختلاف زیاد یک راند از حریفش پیش بیفتد اما باز پرابلم اکس توانست بازی را به نفع خود تمام کند. بونچان توانست راند اول بازی بعدی را پیروز شود، اما باز همانند بازی پیشین پرابلم اکس جریان بازی را به نفع خود تغییر داد و نتیجه را به ۲-۰ رساند.

بونچان به صفحه انتخاب کاراکترها رفت و شخصیت Nash را برای مبارزه با M. Bison انتخاب کرد. بونچان با این کاراکتر توانست بالاخره دست اول را از حریف انگلیسی خود بگیرد، اما متاسفانه در بازی آخر موفق به شکست دادن حریفش نشد و با نتیجه ۳-۱ از جریان مسابقات حذف شد.

«فینال براکت بازنده‌ها» با حضور ناکل‌دو و پرابلم اکس رقم خورد و شاهد کاراکتر‌های همیشگی این دو بازیکن یعنی گایل و بایسون بودیم. بازی اول در حالی که به راند فینال کشیده شده بود با قدم برداشتن و Throw گایل خاتمه یافت. ناکل‌دو با گایل به بایسون اجازه نزدیک شدن نمی‌داد و پرابلم سعی داشت که راهی را برای نزدیک شدن به حریفش پیدا کند. گایل با استفاده از V-Reversal حریفش را از خود دور نگه می‌داشت تا اینکه با بوم‌هایش توانست دست دوم را نیز پیروز شود.

capcom pro tour

ناکل‌دو و پرابلم اکس

در حالی که ناکل‌دو یک راند با راه‌یابی به مرحله آخر فاصله داشت بایسون توانست با کسب یک امتیاز نتیجه را به ۲-۱ تغییر دهد و خود را از خطر حذف شدن برهاند. بازیکنان به صفحه انتخاب کاراکترها رفتند تا نفسی تازه کنند. حملات سنگین پرابلم اکس در آغاز بازی به گایل اجازه هیچ کاری را نداد و پرابلم توانست در انتها با یک Sweep یک راند به نام خود ثبت کند. راند دوم در حالی که نوار سلامتی هر دو بازیکن بسیار کم بود ناکل دو توانست راند تساوی را با ضربه مشت Trade (ضربه‌ای که از سوی هر دو بازیکن به سمت یکدیگر پرتاب می‌شود و در یک زمان به همدیگر برخورد می‌کند) بگیرد. در راند سوم، ناکل‌دو روند زونینگ خود را رها و با حملات نزدیک بایسون را غافل‌گیر کرد و با اختلاف زیاد حریفش را در جایگاه سوم رها کرد.

 

فینال: ناکل‌دو و جاستین وانگ

capcom pro tour

ناکلدو باری دیگر کاراکتر Cammy را برای مبارزه با کمی انتخاب کرد تا دوباره شانس خود را در مقابل جاستین وانگ امتحان کند. وی توانست با نتیجه ۳-۱ براکت را صفر یا همان Reset کند. فشار‌های کمی در اولین بازی پس از صفر شدن براکت بیشتر شد، اما جاستین وانگ در آن سو با روند دفاعی سنگین توانست بازی اول را پیروز شود و به فشار‌های کمی پایان دهد.

Dive Kickهای کمی در بازی دوم به جاستین اجازه هیچ کاری را نداد و ناکل‌دو توانست در دو راند پیاپی امتیاز تساوی را بگیرد. پس از آن جاستین بلافاصله استراتژی حریفش را خواند و تمرکز خود را روی دفاع کردن حملات هوایی گذاشت که این حرکت نیز دو راند پیاپی این بار برای جاستین به همراه داشت.

ناکل‌دو به صفحه انتخاب کاراکترها رفت و شخصیت میکا را برای مقابله با Zoning منات انتخاب کرد که این انتخاب با وی همراه بود. منات موفق به دور نگه داشتن میکا نشد و حتی پس از استفاده از V-Reversal نیز مورد Command Grab حریفش قرار می‌گرفت. ناکل دو با این کاراکتر توانست بازی را به نتیجه ۲-۲ تغییر دهد.

حال جاستین وانگ برای عملکرد بهتر روی V-Reversal به صفحه انتخاب کاراکترها رفت و شخصیت قدیمی خود یعنی کارین را انتخاب کرد و تمام تماشاچیان را به وجد آورد. وی با اینکه چندین بار کامبو‌های خود را از دست داد اما باز با این حال موفق شد که حریفش را در دو راند پیاپی شکست دهد و مقام اول مسابقات را از آن خود کند.

capcom pro tour

جاستین وانگ از تیم اکو فاکس، نفر اول مسابقات کپکام پرو تور در کانادا

با این حساب، نتایج این مسابقه رسمی Capcom Pro Tour 2018 یعنی Dreamhack Montreal 2018 از این قرار شد:

مقام بازیکنتیمکاراکترامتیاز
۱جاستین وانگEcho Foxمنات۷۰۰
۲ناکل‌دوGhostمیکا، کمی و گایل۲۷۰
۳پرابلم اکسMousesportبایسون و ابیگیل۲۰۰
۴بونچانRed Bullکارین و نش۱۶۰
۵ماگوکمی۱۳۰
۵شایوهایQanbaکمی۱۳۰
۷سی‌جی تروثکمی۱۰۰
۷موموچیEcho Foxکارین۱۰۰

مسابقات Street Fighter V رویداد دریم‌هک مونترال از کانال رسمی کپکام فایترز در توییچ و یوتیوب پخش شده است و برای تماشا کردن تمامی مسابقات می‌توانید از طریق لینک پایین به آن مراجعه کنید.

تماشای مسابقات روز اول از یوتوب

تماشای مسابقات Top 16 از یوتوب

کانال پخش مسابقات از یوتیوب

برای اطلاع بیشتر از جزئیات براکت این مسابقه می‌توانید به وب‌سایت اسمش‌جی‌جی مراجعه کنید. در ادامه نیز می‌توانید نگاهی به جدول امتیازات جهانی کپکام پرو تور بیندازید.

capcom pro tour

برای اطلاع از نتیجه مسابقات پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی کپکام پرو تور در زومجی مراجعه کنید. در انتهای صفحه نیز می‌توانید نظرات خود را در مورد این مسابقات با زومجی در میان بگذارید.


منبع zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده