نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

تریلر روز عرضه بازی Shadow of The Tomb Raider منتشر شد

 با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Shadow of the Tomb Raider، تریلر روز عرضه‌ی آن به همراه ویدیو کنترلر حساس به چشم این بازی، منتشر شد.

کمتر از یک هفته به انتشار بازی مورد انتظار Shadow of the Tomb Raider، جدیدترین بازی استودیو ایداس مونتریال و اسکوئر انیکس، وقت باقی مانده و شاهد انتشار تریلرهای جدید از آن هستیم. به‌تازگی تریلر روز عرضه‌ی این بازی همراه با یک ویدیو با محوریت کنترلر ویژه‌ی حساس به قرنیه‌ی چشم آن، منتشر شده است.

همانطور که ذکر شد، اولین تریلر منتشر شده از بازی، تریلر روز عرضه‌ی آن است. در این تریلر صحنه‌های پر تنش و نفس‌گیر بازی نمایش داده می‌شود و با دیدن آن، بار دیگر به یاد می‌آوریم که این‌بار با یکی از سخت‌ترین و تاریک‌ترین ماجراجویی‌های لارا کرافت محبوب طرف هستیم.

دومین ویدیو منتشر شده، به معرفی کنترلر ویژه‌ی این بازی می‌پردازد. بازی Shadow of the Tomb Raider از یک کنترلر ویژه با نام Tobii بهره می‌برد. این کنترلر، به صورت ویژه برای افراد ناتوان جسمی ساخته شده و با کمک حسگرهای خاصی که دارد، نقاطی را که قرنیه‌ی چشم حرکت می‌کند شناسایی کرده و کاربر در اعمالی همچون پرتاب اشیاء، هدف‌گیری و شلیک کردن کمک می‌کند. چه در زمینه‌ی علمی و تکنولوژیک و چه در زمینه‌ی نوع‌دوستی، ساخت کنترلر Tobii یک حرکت بسیار جالب و شگفت‌انگیز توسط سازندگان بازی است و آن‌ها را برای این کار باید تحسین کرد.

بازی Shadow of The Tomb Raider در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد. پیش از این هم تریلرهایی با محوریت حالت Photo Mode و پیشرفت‌های گرافیکی نسخه‌ی Xbox One X بازی منتشر شدند. شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش این بازی را در زومجی بخوانید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده