// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰

گزارش ویدیویی زومجی از مسابقات انتخابی زولا برای مسابقات بین قاره‌ای آنتالیا

جمعه ۱۶ شهریور مسابقات انتخابی زولا برای اعزام به رقابت‌های بین قاره‌ای آنتالیا برگزار شد که در این رقابت‌ها شاهد مسابقات نفس‌گیری برای برنده شدن جوایز ۱۵ میلیون تومانی بودیم.

به دنبال برگزاری مسابقات زولا در اواسط مرداد، شانزدهم شهریور شاهد برگزاری رقابت‌های نفس‌گیری برای انتخاب نماینده ایران برای حضور در رقابت‌های بین قاره‌ای آنتالیا بودیم. این دور از مسابقات انتخابی زولا جایزه ۱۵ میلیون تومانی داشت که از این جوایز هشت میلیون به تیم برنده، پنج میلیون به تیم دوم و در نهایت سه میلیون به تیم سوم اهدا شد. مسابقات انتخابی در مرکز بازی تکاف واقع در مهرشر کرج و با حضور تیم‌های برتر از جمله Oxin و Brutal Impact برگزار شد که در نهایت تیم بروتال ایمپکت توانست با شکست رقبا به برتری دست پیدا کند. به این ترتیب با توجه به پیروزی Oxin در دور قبل رقابت‌‌ها، در آینده مسابقه‌ای دیگر بین دو تیم Oxin و Brutal Impact برای حضور در مسابقات بین قاره‌ای آنتالیا برگزار خواهد شد. مسابقات بین قاره‌ای آنتالیا برای بازی شوتر آنلاین زولا، ششم و هفتم مهر در کشور ترکیه برگزار می‌شود.

زومجی نیز با حضور در محل برگزاری این دور از رقابت‌ها، گزارش ویدیویی مفصلی را تهیه کرده است که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده