نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

ساخت فیلم ماجرای نیمروز: رد خون آغاز شد

پروسه فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان آغاز شد.

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی محمدحسین مهدویان جلوی دوربین رفت. این فیلم برای اولین بار در سی و پنجمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و در همان دوره نیز به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب شد. «ماجرای نیمروز» در مجموع در هشت رشته کاندید شده بود. مدتی پیش بود که خبری مبنی بر ساخت قسمت دوم این فیلم سینمایی با نام «ماجرای نیمروز ۲» منتشر شد و پس از آن نام رسمی فیلم یعنی «ماجرای نیمروز: رد خون» اعلام شد. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، مشخص شده است که فیلمبرداری فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان کلید خورده است. بنابر شنیده‌ها، داستان این فیلم درباره عملیات مرصاد خواهد بود.ماجرای نیمروز رد خون

در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» بازیگرانی مانند بهنوش طباطبایی، جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، هستی مهدوی، محسن کیایی، حسین مهری و مهدی زمین‌پرداز حضور خواهند داشت. تهیه این فیلم سینمایی بر عهده سید محمود رضوی است و فیلم محصولی از موسسه سینمایی سیمای مهر خواهد بود. فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» برای اکران در جشنواره فجر ساخته خواهد شد. جواد عزتی، مهدی زمین پرداز، و هادی حجازی‌فر در فیلم «ماجرای نیمروز» نیز حضور داشتند. محمدحسین مهدویان پیش از این فیلم‌های «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» را ساخته است.

جواد عزتی که اکنون فیلم «هزارپا» را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران روی پرده دارد، تا کنون در فیلم‌هایی مانند «طلا و مس»، «آفریقا»، «خرگیوش»، و «اکسیدان» حضور داشته است. این بازیگر علاوه‌بر «ماجرای نیمروز» در فیلم «لاتاری» نیز جلوی دوربین محمد حسین مهدویان قرار گرفته‌ است. هادی حجازی‌فر که تاکنون در فیلم‌های «ایستاده در غبار»، «لاتاری» و «ماجرای نیمروز» با مهدویان همکاری کرده است، در فیلم‌هایی مانند «به وقت شام»، «دارکوب» و «روزهای نارنجی» بازی کرده است. بهنوش طباطبایی دیگر بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» تا کنون در فیلم‌های «مصائب دوشیزه»، «زیر سقف دودی» و «سیانور» بازی کرده است. هستی مهدوی نیز سابقه بازی در فیلم‌های «پنجاه کیلو آلبالو» و «کمدی انسانی» را دارد. از طرفی محسن کیایی که بیشتر در کارهای طنز دیده شده است سابقه حضور در فیلم‌هایی مثل «بارکد» و «خط ویژه» را در کارنامه‌اش دارد. حسین مهری و مهدی زمین پرداز نیز از جمله بازیگرانی هستن که در فیلم «ماجرای نیمروز» حضور داشته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده