نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

شبکه نتفلیکس حق پخش فیلم Lionheart را به‌دست آورد

به‌تازگی اعلام شده که شبکه نتفلیکس، حق پخش بین‌المللی فیلم شیردل (Lionheart) را که اولین اثر این شبکه از کشور نیجریه محسوب می‌شود به دست آورد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس توانست حق و حقوق بین‌المللی فیلم Lionheart (شیردل) را به دست بیاورد. در این فیلم نیجریه‌ای با سبک خانوادگی و درام، جنویو ناجی ایفای نقش اصلی آن را برعهده دارد. این اثر اولین فیلم نیجریه‌ای است که این سرویس استریم بسیار محبوب، حق و حقوق پخش آن را برعهده گرفته است. شبکه نت فلیکس به‌تازگی پوستری هم از این اثر درام منتشر کرده است.
Lionheart

اداره و همچنین کنترل کردن یک شرکت می‌تواند شغل چالش برانگیزی باشد، به خصوص اگر شما زنی باشید که در حال فعالیت در دنیایی هستید که بخش کثیری از آن را مردان تشکیل می‌دهند. ادیز (با بازی جنویو ناجی)، به دنبال راهی می‌گردد تا به این واسطه ارزش خود را ثابت کند. او برای این کار، قدم پیش می‌گذارد تا پدر خودش را به چالش بکشد. از طرف دیگر، رئیس ارنست اوبیاگو مجبور است که به خاطر مشکلات و بیماری‌های جسمی‌ای که دارد، خود را عقب بکشد. او به طرز عجیب و کنایه‌داری، تصمیم گرفت به جای اینکه اداره و کنترل شرکت خود به دختر جوانش بسپارد، کمپانی را به دست برادر خام و عجیب و غریبش به نام گادزویل بدهد. زمانی که آنها متوجه شدند که کسب و کار خانوادگی آنها در یک وضعیت مالی بسیار بد به سر می‌برد، مشکلات بیش از پیش بیشتر شد. در این ماجرا، دیگر هم ادیز و همگادزویل مجبور شدند تا با تمام توان تلاش کنند و کمپانی را نجات دهند؛ آن هم با استفاده از روش‌های خاص خودشان که برخی اوقات به نتایج دیوانه‌کننده و اغلب خنده‌دار ختم می‌شد.

فیلم شیردل علاوه بر اینکه اولین اثر نیجریه‌ای شبکه Netflix به حساب می‌آید، اولین کاری هم است که جنویو ناجی کارگردانی آن را برعهده دارد. علاوه بر خودِ ناجی، کم اووُه، پیت ادوچیه و اونیکا انیونو هم در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ناجی در کنار کارگردانی و بازیگری، نقش نویسندگی را هم در این تیم ایفا کرده است. علاوه بر ناجی، چینی انیوگبنو، ایشایا باکو، امیل گاروبا و سی. جی. اوباسی از دیگر نویسنده‌های این تیم هستند. این فیلم توسط کمپانی The Entertainment Network (به اختصار T.E.N.) تهیه و تولید شده است. براساس برنامه ریزی‌ها قرار بود فیلم شیردل در تاریخ ۸ سپتامبر سال جاری میلادی (۱۷ شهریور)، در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو رونمایی شود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده