// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

نمایندگان ایران، فینالیست مسابقات PES در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018

حسن پاجانی و رضا نوبخت سرکندی، نمایندگان کشورمان در رشته PES 2018، موفق شدند با صعود از گروه خود، فینالیست رقابت‌های PES در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 شوند.

بعد از رقابت‌های نفس‌گیر استارکرفت 2 که روز پنجشنبه هشتم شهریور در جریان مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 برگزار شد، امروز طبق زمان‌بندی نوبت به مسابقات PES 2018 رسید که حسن پاجانی و رضا نوبخت سرکندی به عنوان نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کردند. در مسابقات PES 2018‌، امسال نمایندگانی از مالزی، قزاقستان، ایران و چین در گروه A و نمایندگانی از کشورهای هند، ویتنام،‌ اندونزی و ژاپن در گروه B به رقابت با یکدیگر پرداختند. طبق قوانین رقابت‌ها رویارویی‌ها به صورت Best of 3 برگزار شد که تیم پیروز در دو رقابت، از گروه خود صعود و به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرد.

به این ترتیب ایران در اولین رقابت خود به مصاف نمایندگان قزاقستان رفت که توانست با دو پیروزی متوالی سه بر صفر و چهار بر صفر قزاقستان را شکست دهد. بازی دوم ایران اما در برابر نمایندگان هنگ کنگ بود. تیم ایران در برابر هنگ کنگ نیز موفق شد با نتایج چهار بر یک و پنج بر یک در مسابقه تیمی از سد حریف خود عبور کند. آخرین بازی ایران در مرحله گروهی اما در برابر مالزی بود. در اولین بازی هرچند نتیجه در وقت قانونی سه بر سه بود، اما ایران توانست در وقت‌های اضافه پنج بر چهار از سد حریف خود عبور کند. ایران در بازی تیمی نیز با قدرت در برابر مالزی ظاهر شد و با نتیجه ۶ بر یک از سد حریف نمایندگان مالزی عبور کرد و به عنوان تیم صدرنشین گروه A به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها راه یافت.

در ادامه اما نوبت به بازی‌های نیمه نهایی رسید که ایران در این رقابت نیز به مصاف ویتنام تیم دوم گروه B رفت تا با برد دو بازی از یک بازی، به عنوان اولین پیروز رقابت‌ها انتخاب شود.

حسن پاجانی و رضا نوبخت سرکندی، نمایندگان کشورمان در رشته PES 2018 در فینال به مصاف کشور ژاپن، سرگروه تیم B می‌روند. فینال رقابت‌ها اکنون در حال برگزاری است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده