// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶

ویدیو گیم‌ بازی بازی Devil May Cry 5 با محوریت دویل بریکر و تایید حالت Photo Mode

در نمایشگاه PAX West، سه ویدیوی جدید از بازی Devil May Cry 5 منتشر شد که گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Devil May Cry 5، در پنل خود در نمایشگاه Pax West، سه ویدیو مختلف از بازی Devil May Cry 5 را به نمایش گذاشت. این ویدیوها هرکدام با محوریت یکی از ویژگی‌‌ها و حالت‌های بازی هستند.

در پنل کمپانی کپکام، هیدتاکی ایتسونو (کارگردان DMC 5)، میچیترو اوکابه (تهیه کننده ارشد) و مت واکر (تهیه کننده) حضور داشتند. در ویدیو اول، گیم‌پلی دویل بریکرهای بازی به نمایش گذاشته شد. هرکدام از دویل بریکرهای شخصیت نیرو ویژگی و قابلیت‌های مخصوص به خودش را دارد که با توجه به شیوه بازی کردن‌تان می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه مشخص شد که بازی Devil May Cry 5 دارای حالت گالری است که در آن می‌توانید اطلاعاتی از سلاح‌ها و تجهیزات داخل بازی و روند طراحی‌شان کسب کنید.

همچنین بازی Devil May Cry 5 دارای حالت Photo Mode است تا بازیکنان بتوانند لحظات هیجان‌انگیز و جذابی را ثبت کنند. ویدیو سوم بازی نیز مربوط به یکی از باس فایت‌های بازی Devil May Cry 5 می‌شود که در جریان این مبارزه نیرو باید Goliath را از بین ببرد. در ادامه می‌توانید ویدیوهای منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

 دانلود از آپارات

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده