// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تاریخ انتشار Operation Grim Sky بازی Rainbow Six Siege مشخص شد

کمپانی یوبیسافت، اعلام کرده است که Operation Grim Sky در تاریخ ۱۳ شهریور ماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

فصل سوم سال سوم بازی Rainbow Six Siege با انتشار رویداد Operation Grim Sky، در دسترس قرار می‌گیرد. Operation Grim Sky در سرورهای آزمایشی بازی در دسترس کاربران است و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، تاریخ انتشار نهایی رویداد Operation Grim Sky را اعلام کرده است.

Operation Grim Sky در تاریخ ۱۳ شهریور ماه (چهار سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت. همانند سایر Operationها، در Operation Grim Sky نیز دو اوپراتور جدید به بازی Rainbow Six SIege اضافه می‌شود. موریک و کلش، نام دو اپراتور جدید Rainbow Six Siege است که از دو سازمان مختلف، پا به جهان بازی خواهند گذاشت.

موریک، یک اوپراتور تهاجمی از آمریکا است که دارای Stun Grenade بوده و از چراغ جوشکاری نیز استفاده می‌کند (چندی پیش خبری منتشر شد از اینکه این اوپراتور تضعیف شده است). این در حالی است که کلش یک اوپراتور تدافعی از بریتانیا است. وی را می‌توان اولین اوپراتور تدافعی بازی Rainbow Six Siege دانست که از یک سپر استفاده می‌کند و در کنارش اسلحه Taser (سلاحی که باعث فلج شدن موقت حریف می‌شود) را نیز دارد.

جدا از دو اپراتور جدید، Operation Grim Sky، تغییراتی را روی نقشه Hereford Base، یکی از ابتدایی‌ترین نقشه‌های Rainbow Six Siege، اعمال خواهد کرد. کمپانی یوبیسافت نیز اعلام کرده است که این اولین بازسازی است که آن‌ها برای نقشه‌های بازی انجام می‌دهند. در جریان بازسازی نقشه ذکر شده، سطوح هر طبقه از نقشه بازی وسیع‌تر از قبل می‌شود و شاهد دیوارها تخریب‌پذیر بیشتری نسبت به قبل هستیم. همچنین راه‌پله‌ها و دریچه‌های بیشتری به محیط‌های بازی اضافه خواهد شد تا بازیکنان حق انتخاب بیشتری برای حرکت در نقشه بازی داشته باشند.

در انتها می‌توان به تغییرات جزئی نقشه The Consulate نیز اشاره کرد. کمپانی یوبیسافت اعلام کرده است که از میان این تغییرات می‌توان به گسترش یافت نقطه اسپاون The Police اشاره کرد و یک دیوار نیز به نقطه اسپاون ایستگاه گاز اضافه شده است. این دیوار مانع کشته شدن سریع بازیکنان در همان ابتدای بازی می‌شود.  با تمام این تفاسیر اگر مشتاق به مطالعه تمامی تغییرات و محتویات Operation Grim Sky هستید، می‌توانید به وبسایت یوبیسافت مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده