نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

اولین تریلر از گیم پلی بازی بتل رویال Stormdivers منتشر شد

اولین تریلر از گیم‌پلی Stormdivers با محوریت نمایش مکانیک‌های بازی منتشر شد.

پس از اینکه استودیو Housemarque ژانر آرکید را سال گذشته رها کرد، کسی نمی‌دانست که این استودیو چگونه می‌خواهد فعالیت خود را در صنعت گیم ادامه دهد. اما در گیمزکام امسال، استودیو Housemarque جدیدترین بازی خود را معرفی کرد؛ یک بازی در سبک بتل رویال به نام Stormdivers. به‌تازگی در جریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که این استودیو پس از حضوری موفق در رویداد گیمزکام، یک تریلر از گیم‌پلی بازی جدیدش منتشر کرده و در خلال آن، مکانیک‌های بازی را برای علاقه‌مندان توضیح داده است.

مثل دیگر بازی‌های مطرح سبک بتل رویال، بازی با پرتاب بازیکن به سوی نقشه‌ی بازی آغاز می‌شود. بازیکنان در داخل یک کپسول (که قابل شخصی‌سازی است) روانه‌ی نقشه‌ی بازی می‌شوند و از بین کلاس‌‌های موجود، می‌توانند یکی را برای کاراکتر خود انتخاب کنند. هر کلاس، یک گلایدر مخصوص برای پرواز و دو قابلیت ویژه را در دسترس کاراکتر اصلی قرار می‌دهد؛ قابلیت‌هایی که بسته به انتخاب بازیکن، می‌تواند به تحرک یا مهارت‌های هجومی یا دفاعی اختصاص پیدا کند. سازندگان خیلی سعی کرده‌اند که تحرک در بازی را خیلی خوب، سیال و روان طراحی کنند؛ موضوعی که به ایده‌ی اصلی ویدیو هم تبدیل می‌شود و نمایش یک دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی حول محورش می‌چرخد. در پایان ویدیو هم وجود یک طوفان در بازی تایید می‌شود و با توجه به صحبت‌ سازنده‌ی بازی، ویدیو بعدی که قرار است از گیم‌پلی Stormdivers منتشر شود به همین طوفان مذکور ارتباط خواهد داشت.

بازی Stormdivers در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۱۹، راهی پی سی خواهد شد. در ادامه می‌توانیم تریلر منتشر شده از بازی را تماشا کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده