نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

اعلام تاریخ اکران فیلم Roma، فیلم The Ballad of Buster Scruggs و فیلم 22July

شبکه نتفلیکس تاریخ اکران محدود سه فیلم Roma، فیلم The Ballad of Buster Scruggs و فیلم 22July را اعلام کرد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس تاریخ اکران و نمایش محدود سه فیلم جدید خود برای رقابت در مراسم اسکار و دیگر مراسم جوایز معتبر سینمایی، را اعلام کرد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، به دنبال تصمیم این شبکه استریم در چند روز گذشته، نتفلیکس تاریخ اکران سه فیلم خود که شانس زیادی را برای موفقیت در فصل جوایز امسال دارند، را تایید و اعلام کرده است. همزمان با نمایش محدود در سینماها، این سه فیلم در روی سرویس استریم Netflix نیز منتشر خواهند شد. در ابتدا فیلم 22July در تاریخ ۱۰ اکتبر امسال (۱۸ مهر) اکران خواهد شد. کارگردانی فیلم ۲۲ جولای که یک فیلم درام سیاسی است، بر عهده پل گرینگرس بوده است. این فیلم قرار است طی روزهای آینده در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شود.

پس از آن، فیلم The Ballad of Buster Scruggs (چکامه باستر اسکراگز) به کارگردانی برادران کوئن در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان) و فیلم Roma (رم) به کارگردانی آلفونسو کوارون در تاریخ ۱۴ دسامبر امسال (۲۳ آذر) به‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت که طی دو روز گذشته در جشنواره فیلم ونیز 2018 نمایش داده و با تحسین منتقدان مواجه شده‌اند. طبق گزارش منتشر شده، نمایش این فیلم‌ها بسیار محدود است و تنها در ۱۰ تا ۱۲ سالن سینما نمایش خواهند داشت و کاربران نت فلیکس می‌توانند همزمان با نمایش فیلم در سینما آن را از این سرویس استریم تماشا کنند و علاوه بر بازار آمریکا، در بازارهای اصلی نیز این سه فیلم نمایش داده می‌شوند.

22 July

فیلم 22 July براساس حملات سال ۲۰۱۱ (روز ۲۲ جولای که نام فیلم از آن گرفته شده) در کشور نروژ ساخته شده است. این فیلم یک داستان واقعی پس از این حوادث را روایت می‌کند که در طی یک بمب گذاری در نزدیک ساختمان دولتی کشور نروژ و تیراندازی در جزیره اوتوئیا، ۷۷ تن کشته شدند. فیلم 22July قرار است از نگاه فیزیکی و عاطفی یکی از بازماندگان، قرار گرفتن کشور نروژ در مسیر بهبود و اصلاح را نمایش دهد. آندرس دانیلزل لای، توربیورن هار و جان هگاردن از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم The Ballad of Buster Scruggs در ابتدا قرار بود یک سریال آنتولوژی ۶ قسمته باشد که اکنون به یک فیلم سینمایی دو ساعته تبدیل شده است. این فیلم وسترن قرار است ۶ داستان مختلف را در اطراف مرزهای آمریکا به تصویر بکشد که پیش از این قرار بود هر یک از این داستان‌ها را در یک قسمت جداگانه تماشا کنیم. جوئل و اتان کوئن وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته‌اند. تیم بلیک نلسون، ویلی واتسون، دیوید کرامهولتز، جیمز فرانکو، استیون روت، رالف اینسون، زویی کازان، لیام نیسون و برندن گلیسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Ballad of Buster Scruggs حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

The Ballad of Buster Scruggs

اتفاقات فیلم Roma در اوایل دهه ۷۰ میلادی در شهر مکزیکوسیتی جریان دارد که این فیلم تحسین شده زندگی یک خانواده متوسط در این شهر را به تصویر خواهد کشید. آلفونسو کوارون که جدیدترین فیلم او پس از ۵ سال است، کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. مارینا دتاویر، مارکو گراف، یالیتزا آپاریسیو و دنیلا دمسا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Roma حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده