نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تریلر نهایی فیلم The Predator منتشر شد

شرکت فاکس قرن بیستم تریلر نهایی فیلم The Predator (شکارچی) را منتشر کرد که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر نهایی فیلم The Predator را منتشر کرده است. در حالی که کمتر از دو هفته دیگر تا اکران این فیلم مورد انتظار زمان بیشتر باقی نمانده است، تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده که حاوی تصاویر جدید و بسیار خشنی از اتفاقات این فیلم مورد انتظار است. فیلم The Predator به‌تازگی درجه سنی بزرگسال (R) را دریافت کرده و این تریلر به خوبی خشونت بالای فیلم را نشان می‌دهد. علاوه بر صحنه‌های خونین و بسیار خشن در این تریلر که تماشای آن برای افراد با سن کمتر از ۱۸ سال توصیه نمی‌شود، شاهد شوخی‌های مختلفی نیز هستیم که نوع شوخی‌های به‌کار رفته در فیلم به سبک کارهای قبلی شین بلک نزدیک است.

در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از جمله حمله به اتوبوس حامل شخصیت بوید هالبروک و دیگر زندانیان هستیم که در واقع پس از این حادثه، افراد باقی مانده یک تیم برای مقابله با شکارچیان تشکیل می‌دهند و قرار نیست تنها با دو شکارچی مواجه شوند و این بیگانگان غافلگیری‌های بیشتری را نیز در اختیار دارند که اگر نمی‌خواهید تا زمان تماشای فیلم در مورد آن بدانید، پس این تریلر را تماشا نکنید. همچنین در این تریلر برای اولین بار شاهد حضور شخصیت ایوان استراهوفسکی در فیلم The Predator که مادر شخصیت جیکوب ترمبلی است، نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

استرلینگ کی براون، تریوانت رودز، بوید هالبروک، الیویا مان، کیگان-مایکل کی، ایوان استراهوفسکی، آلفی آلن، آگوستو اگولرا، توماس جین و جیکوب ترمبلی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Predator حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم نیز بر عهده شین بلک، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) و فیلم The Nice Guys (مردان خوب)، بوده است. 

فیلم The Predator قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر امسال (۲۳ شهریور) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده