نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

تغییرات عظیم سیستم پیشرفت بازی Rocket League وارد مرحله اجرایی شد

به‌تازگی تغییراتی در سیستم پیشرفت بازی بسیار محبوب Rocket League انجام شده است؛ تغییراتی که از اکنون به شکل رسمی روی سرور‌های آنلاین بازی اعمال شده‌اند.

هفته‌ی گذشته اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های تازه‌ی باشگاه‌ها (Clubs) و تغییرات سیستم پیشرفت در بازی Rocket League منتشر شد. حال و به‌تازگی، این به‌روزرسانی‌ها وارد سرورهای آنلاین بازی شد‌ه‌اند. پیش‌تر در بازی راکت لیگ، بازیکنان برای به‌دست آوردن جایگاهی قابل قبول در میان رقیبان خود ناچار به شرکت در رقابت‌ها و کمپین‌های سخت و بی‌پایان بودند و بعضا ناتوانی در انجام یک دریبل هوایی (Air dribble) یا دش موجی (Wave dash) با توهین و تمسخر همراه می‌شد. حال به لطف تغییرات صورت گرفته، بازیکنان می‌توانند تغییرات بسیار باکیفیتی را در سیستم پیشرفت این بازی تجربه کنند.

طبق گفته‌های سازندگان راکت لیگ، سیستم پیشرفت تازه‌ی بازی دستخوش تغییرات بسیار ملموسی شده است؛ تغییراتی که باعث می‌شود بازیکنان با کامل کردن هر مرحله جوایز بیشتری را کسب کنند.

Rocket League

برخی از تغییرات صورت‌گرفته بدین شرح هستند:

  • محدودیت پیشرفت تا مرحله‌ی ۷۵ (Rocketeer) از بازی برداشته شده است. حالا دیگر بازیکنان قادر هستند تا از این مرحله فراتر بروند و علاوه بر این، با گذشت هر ۱۰۰ مرحله می‌توانند به عناوین و آیتم‌های جدید دست پیدا کنند.
  • اکنون دیگر به‌دست آوردن XP، بیشتر به مدت زمان مسابقه بستگی خواهد داشت تا به امتیازی که بازیکن در مسابقه کسب می‌کند.
  • آیتم‌ها دیگر به صورت تصادفی جایزه داده نخواهند شد و از این پس با تمام کردن هر مرحله آیتم‌هایی به بازیکنان ارائه خواهد شد.
  • به دست آوردن XP تنها در مسابقات آنلاین امکان‌پذیر خواهد بود.
  • کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن (MVP) موجب به دست آوردن XP خواهد شد.
  • انجام مسابقات متوالی با کسب XP همراه خواهد بود.
  • اگر مجبور به بازی در یک مسابقه‌ی در حال انجام شوید و آن را به پایان برسانید، به شما XP بیشتری تعلق خواهد گرفت.
  • با برنده شدن در مسابقات به میزان ۲ بار در روز و ۱۴ بار در هفته از پاداش هفتگی پیروزی در بازی‌ها بهره‌مند خواهید شد.
  • حالت Forfeiting به عنوان یک مسابقه‌ی کامل محسوب خواهد شد.
  • انجام برخوردهای هوایی، برخوردهای دوچرخه و اولین ضربه، دیگر امتیازی را برای بازیکن به همراه نخواهند داشت.
  • تمام کردن هر مرحله نیازمند کسب مقدار معینی از XP است. این مقدار با هربار بالا رفتن مرحله افزایش پیدا نخواهد کرد.

این تغییرات، بهانه‌ای برای بازیکنان معمولی خواهند شد تا حداقل هفته‌ای یک بار به بازی سر بزنند. علاوه بر این، تغییرات صورت گرفته باعث خواهند شد تا بازیکنان قدیمی حتی پس از دست‌یابی به مرحله‌ی Rocketeer نیز قادر به دریافت جوایز باشند. جوایزی که برای پایان هر مرحله در نظر گرفته شده است بسیار خوب و خاص هستند و دیگر مثل قبل به طور تصادفی ارائه نخواهند شد. همین موضوع باعث می‌شود تا بازیکنان ذوق و اشتیاق بیشتری برای رسیدن به این هدف داشته باشند.

بازی Rocket League هم‌اکنون روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل بازی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده