نویسنده: علی کمالی
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

بازی The Jackbox Party Pack 5 پاییز امسال منتشر می شود

بازی The Jackbox Party Pack 5 اوایل پاییز برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. شرکت سازنده، هنوز امکان عرضه بازی برای سایر پلتفرم‌ها را تایید نکرده است.

بازی‌های مخصوص مهمانی یا Party Games به آثاری گفته می‌شوند که یک جمع چندنفره (معمولا به صورت مسابقه‌ای و آفلاین) می‌توانند آن را تجربه کنند. یکی از مجموعه‌های مطرح در این سبک که تقریبا طبق روال سالانه منتشر می‌شود، The Jackbox Party Pack از شرکت جک‌باکس گیمز (Jackbox Games) است. در این بازی‌ها، هر بازیکن با هر سطحی از توانایی و تجربه می‌تواند در مسابقات مختلف شرکت کند و به رقابت با دوستان خود بپردازد. بازیکن‌ها حتی با استفاده از گوشی‌های هوشمندشان نیز می‌توانند در بازی‌های متنوع این مجموعه که شامل Quiplash ،Drawful و Fibbage می‌شوند شرکت کنند و اوقات مفرحی را داشته باشند.

در جدید‌ترین اخبار بازی، تایید شد که شماره پنجم این سری با اسم The Jackbox Party Pack 5 در ماه اکتبر ۲۰۱۸ (مهر/آبان) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی متشکل از ۵ بازی کوچکتر است که همگی به‌وسیله جک‌باکس گیمز معرفی شدند؛ بازی اول به سبک پرسش و پاسخ یا «تریویا» است و You Don’t Know Jack نامیده می‌شود. این بازی در شماره‌های قبلی مجموعه نیز وجود داشت، اما این‌بار گفته می‌شود که ویژگی‌های تازه‌ای را به همراه دارد و با نام فرعی Full Stream منتشر می‌شود. 

The Jackbox Party Pack 5

سایر بازی‌هایی که در The Jackbox Party Pack 5 قابل انجام هستند عبارتند از: Split the Room که بازیکن‌ها را درون سناریوهای غافلگیرکننده قرار می‌دهد تا به رقابت بپردازند، Mad Verse City که در آن باید نقش خوانندگان رپ را ایفا کرده و در نبردهای مخصوص رپرها شرکت کنید، Patently Stupid که یک بازی مبتنی بر نقاشی است و در نهایت Zeeple Dome که یک بازی اکشن تیروکمانی خواهد بود.

خوشبختانه به نظر می‌رسد که تنوع بازی‌های The Jackbox Party Pack 5 قابل قبول باشد. فعلا در مورد سایر پلتفرم‌هایی که بازی روی آنها عرضه می‌شود صحبتی نشده است، اما شماره‌های قبلی مجموعه علاوه‌ بر نینتندو سوییچ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، تلویزیون‌های هوشمند، دستگاه‌های ست‌-تاپ باکس و گوشی‌های موبایل منتشر شده بودند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده