// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

راهنمای چالش های فصل پنجم بازی Fortnite | هفته هشتم

فصل پنجم بازی Fortnite به رسم همیشه چالش‌های هفتگی را برای بازیکنان در نظر گرفته است که در این مطلب راهنمای چالش‌های هفته هشتم از فصل پنجم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

در هفته هشتم چالش‌های فصل پنجم بازی Fortnite، چالش‌های بازی با شکل و شمایل جدیدی در دسترس مخاطبان قرار گرفته‌اند و از طرفی نسبت به هفته‌های پیشین، چالش‌های هفته‌ی هشتم سختی کمتری دارند و کاربران به سادگی می‌توانند آن‌ها را کسب کنند. البته در این میان می‌توان چالش‌های هفته هشتم را جزو وقت‌گیرترین چالش‌های بازی فورتنایت دانست. چالش‌های بازی فورتنایت در روزهای پنجشنبه عصر راس ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند که در این راهنما می‌توانید نحوه دریافت چالش‌های هفته هشتم را مشاهده کنید.

چالش های هفته هشتم از فصل پنجم بازی فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Place Traps (استفاده از تله/۱۰ بار)
  • Search Chests in Wailing Woods (پیدا کردن صندوق/هفت عدد)
  • Shotgun Eliminations (چهار نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Deal Damage With a Pickaxe to Opponents (میزان آسیب رسانی ۲۵۰)
  • Use Rift at Different Rift Spawn Locations (استفاده از ریفت/۱۰ عدد)
  • Search Between Three Oversized Seats (پیدا کردن گنج/درجه سختی Hard)
  • Step 1: Eliminate an Opponent in Greasy Grove (یک نفر/درجه سختی Hard)

در اولین چالش از سه چالش این هفته، بازیکنان باید به سراغ تله‌های بازی فورتنایت بروند. معمولا در سایر فصل‌ها شاهد چالش کشتن دشمنان از طریق تله‌ها بودیم که در این فصل تا به هفته هشتم، هنوز این چالش در دسترس قرار نگرفته است. حال در چالش Place Traps باید از ۱۰ تله استفاده کنید که یکی از ساده‌ترین چالش‌های این فصل به حساب می‌آید. طبق سنت هر هفته، پیدا کردن هفت صندوق نیز جزو چالش‌های هفته هشتم است و این بار باید به سراغ منطقه Wailing Woods بروید. در روزها و ساعات ابتدایی انجام این چالش وقت‌گیر خواهد بود اما رفته رفته از تعداد بازیکنانی که به منطقه Wailing Woods می‌روند، کاسته می‌شود و می‌توانید این چالش را به راحتی انجام دهید. سومین و آخرین چالش کاربران عادی بازی Fortnite، کشتن دشمنان از طریق انواع مختلف سلاح Shotgun است. پس از کشتن چهار نفر، این چالش را کامل خواهید کرد.

در هفته هشتم از فصل پنجم چالش‌های جالبی برای کاربران بتل‌پس در نظر گرفته شده است. در جریان اولین چالش باید از طریق تبر خود به سایر بازیکنان آسیب وارد کنید. میزان آسیب رسانی در نظر گرفته شده رقم ۲۵۰ است. از طرفی میزان آسیب رسانی تبر به دشمنان در بازی Fortnite رقم ۱۰ است و باید ۲۵ بار به بازیکنان ضربه وارد کنید تا این چالش را دریافت کنید. چالش دوم، استفاده از ریفت‌های داخل بازی است. در بعضی از مناطق و محیط‌های بازی Fortnite شاهد ریفت‌های مختلف هستیم. حال کافی است از ۱۰ ریفت مختلف استفاده کنید تا این چالش را کسب کنید. در این میان یادتان باشد که در بعضی از محیط‌ها چند ریفت کنار یکدیگر قرار دارد که تنها یک عدد از آن‌ها برای این چالش شمرده می‌شود.

چالش Search Between Three Oversized Seats

برای پیدا کردن گنج هفته هشتم باید از میان سرنخ‌هایی که در دسترس بازیکنان قرار داده شده است، گنج مربوطه را پیدا کنید. سرنخ‌های این هفته، مکانی است که بین سه صندلی بزرگ بازی فورتنایت قرار دارد. به بیانی ساده‌تر، برای پیدا کردن گنج هفته هشتم از فصل پنحم بازی Fortnite باید به سراغ High Ground شمال منطقه Flush Factory بروید.

چالش های هفته هشتم از فصل پنجم بازی فورتنایت

چالش Step 1: Eliminate an Opponent in Greasy Grove

در هفته هشتم نیز همانند هفته گذشته از مینی گیم‌ها استفاده نشده است و شاهد یک چالش دیگر هستیم که درقالب چند استیج، در دسترس کاربران قرار داده شده است. در هفته‌های پیشین چالش از بین بردن بازیکنان، در یک منطقه خاص انجام می‌شد که باید سه بازیکن را در منطقه مورد نظر، از بین می‌بردید. حال در هفته هشتم چالش Eliminate کردن بازیکنان در سه استیج مختلف در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در هر استیج باید یکی از دشمنان را در منطقه‌ای که ذکر می‌شود، از بین ببرید. یادتان باشد که نمی‌توانید در یک دور هر سه بازیکن را در سه محیط ذکر شده از بین ببرید.

  • استیج اول: منطقه Greasy Grove
  • استیج دوم: منطقه Lonely Lodge
  • استیج سوم: منطقه Fatal Fields

پس از تمام کردن تمامی چالش‌های هفته هشتم از فصل پنجم بازی فورتنایت، نوبت به پیدا کردن ستاره اصلی می‌رسد. در هفته هشتم شاهد یک تفاوت هستیم و آن هم این است که این هفته، ستاره‌ای در کار نیست و شاهد یک بنر هستیم. برای پیدا کردن بنر مورد نظر، تنها کافی است پس از تکمیل کردن تمامی چالش‌های هفته هشتم، وارد منطقه Tomato Temple (همان Tomato Town سابق) شوید و روبه‌روی معبد بزرگ این منطقه، بنر مورد نظر را بردارید.

چالش های هفته هشتم از فصل پنجم بازی فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده