نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۹

دنباله فیلم Power Rangers در دست ساخت است

شرکت هاسبرو استودیو از در دست ساخت بودن دنباله فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) خبر داد.

اردیبهشت امسال بود که شرکت هاسبرو از تصاحب حقوق مجموعه و برند Power Rangers خبر داد. این شرکت که در زمینه سرگرمی فعالیت می‌کند، اعلام کرد که مجموعه Power Rangers را با قراردادی به ارزش ۵۲۲ میلیون دلار از سابان خریداری کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هاسبرو از در دست ساخت بودن دنباله فیلم Power Rangers خبر داده است. برایان گلدنر، مدیرعامل هاسبرو به‌تازگی بیانیه‌ای رسمی منتشر کرده است که در این بیانیه، او گفته که هاسبرو در حال ساخت فیلم جدیدی از مجموعه پاور رنجرز است. با اینکه جزئیات بیشتری از جمله زمان انتشار آن اعلام نشده، اما او تایید کرد که این فیلم، دنباله فیلم قبلی این مجموعه خواهد بود و یک ریبوت نیست.

هاسبرو پیش از این از برنامه خود برای ساخت فیلم جدید Power Rangers خبر داده بود که با توجه به عملکرد ضعیف فیلم قبلی این مجموعه که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، تصور می‌شد که این فیلم یک ریبوت باشد. این فیلم مراحل و روزهای اولیه توسعه خود را سپری می‌کند و اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. به احتمال زیاد هاسبرو به‌زودی فرآیند انتخاب نویسنده و کارگردان دنباله فیلم Power Rangers را آغاز خواهد کرد که در ادامه احتمالا شاهد امضای قرارداد جدید با بازیگران قسمت اول این فیلم خواهیم بود. با این حال، هنوز مشخص نیست دنباله این فیلم توسط شرکت لاینزگیت منتشر خواهد شد یا اینکه شاهد همکاری هاسبرو با پارامونت پیکچرز برای ساخت و انتشار این فیلم خواهیم بود.

همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود،‌ هاسبرو بار دیگر اعلام کرد که اولین محصولات تولید شده این شرکت براساس مجموعه Power Rangers در بهار سال ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد. فیلم Power Rangers در سال ۲۰۱۷ به‌روی پرده‌های سینما رفت که با نقدهای متوسط و ضعیفی مواجه شد و در گیشه نیز عملکرد متوسطی را داشت. این فیلم که با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری تولید شده بود، تنها ۱۴۲.۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. دیکر مونتگمری، نائومی اسکات، بکی جی، آر جی سایلر، لودی لین، الیزابت بنکس، برایان کرانستون و بیل هیدر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Power Rangers حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده