// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

ماوس گیمینگ AORUS M5 گیگابایت عرضه شد

کمپانی Gigabyte امروز جدید‌ترین ماوس گیمینگ خود را تحت نام AORUS M5 معرفی کرد.

کمپانی Gigabyte امروز عرضه‌ی ماوس گیمینگ جدید AORUS M5 به بازار را اعلام کرد. این ماوس به یک سیستم توزیع وزن پیشرفته‌ی جدید مجهز شده است که به مشتریان اجازه می‌دهد تا تعادل را در بهترین حالت تنظیم و وزن ماوس را برای به‌دست آوردن حداکثر کنترل روی محصول و انعطاف‌ پذیری پیدا کنند.

این محصول با داشتن یک موتور اوپتیکال پیشرفته به عنوان یکی از بهترین محصولات گیمینگ بازار محسوب می‌شود. این ماوس سیمی علاوه بر داشتن سوئیچ‌های با کیفیت و با دوام Omron که توانایی پاسخ‌دهی سریع به کاربران را دارند و تا حدود ۵۰ میلیون ضربه را تحمل می‌کنند، به سیستم نورپردازی RGB قابل برنامه‌ریزی نیز مجهز شده است تا بتواند حداکثر قابلیت‌های گیمینگ مورد نیاز کاربران را ارائه دهد. 

M5 gigabyte

سنسور نوری به کار رفته در این ماوس می‌تواند به حداکثر دقت 16000 Dpi دست پیدا کند و با استفاده از حداکثر فشار 400 Ips دقت فوق العاده‌ای را در بازی‌های ویدئویی به ارمغان آورد.

استفاده از سویچ های ژاپنی Omron، حس راحتی و عکس العمل سریع را به کاربران هدیه می‌دهد. با استفاده از نرم افزار اختصاصی شرکت گیگابایت یعنی AORUS Engine کاربر امکان تغییر و شخصی‌سازی نورپردازی RGB مجهز به ۱۶ میلیون رنگ این محصول را خواهند داشت. این نور‌پردازی حتی قابلیت این را دارد تا با نرم افزاراختصاصی مادربردهای گیگابایت یعنی AURUS RGB Fusion و دیگر قطعات سخت‌افزاری هماهنگ شود.

تنظیمات سنسور به صورت پله‌ای و با تغییر دقت 50 Dpi صورت می‌گیرد و به کاربر اجازه می‌دهد تا سطح دقت مورد نظر خود را دقیقا مطابق با سبک بازی مورد نظر‌ خودش تنظیم کند. سیستم توزیع وزن پیشرفته‌ نیز این امکان را به شما می‌دهد تا محدوده وزن را از ۱۱۸ گرم به ۱۳۰.۵ گرم افزایش دهید و به تناسب بازی مورد نظر، سرعت، دقت و عملکرد را تنظیم کنید. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت موس مذکور ارائه نشده است.


منبع guru3d.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده