// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۳

نسخه Limited Edition بازی Super Smash Bros Ultimate معرفی شد

در جریان آخرین رویداد نینتندو دایرکتی که به بازی Super Smash Bros Ultimate اختصاص داشت، کمپانی نینتندو نسخه Limited Edition بازی را به طور کامل رونمایی کرد.

به تازگی کمپانی نینتندو، یک نینتندو دایرکت به مناسبت بازی Super Smash Bros Ultimate برگزار کرد. در جریان این رویداد، اعلام شد که بازی Super Smash Bros Ultimate دارای یک نسخه لیمیتد ادیشن است که در روز عرضه بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

نکته جالب این است که Super Smash Bros Ultimate Limited Edition دارای کنترلر گیم کیوب است. همچنین یک آداپتر نیز در این پکیج قرار داده شده است که کاربران می‌توانند تا چهار کنترلر گیم کیوب را به آن وصل کنند و از طریق نینتندو سوییچ خود، Super Smash Bros Ultimate را بازی کنند. در ادامه مشخص شده است که نسخه لیمیتد ادیشن تنها برای کاربران اروپایی در دسترس قرار می‌گیرد و باید منتظر ماند و ببینیم آیا برای آمریکا نیز تایید می‌شود یا نه.

Super Smash Bros. Ultimate Limited Edition

قطعا هواداران قدیمی بازی Super Smash Bros ترجیح می‌دهند از طریق این کنترلر نسخه آلتیمیت را تجربه کنند؛ زیرا خاطرات خوب‌شان از بازی Smash Bros. Melee که در سال ۲۰۰۱ برای GameCube عرضه شد، زنده می‌شود. نکته جالب دیگر این است که از زمان عرضه Smash Bros. Melee روی گیم کیوب تا به امروز، تمامی کنسول‌های رسمی نینتندو از کنترلر GameCube پشتیبانی کرده‌اند.

در انتها مشخص شد که کاربران بازی Super Smash Bros Ultimate، می‌توانند کنترلر گیم کیوب این بازی را به صورت جداگانه با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنند؛ البته یادتان باشد که هنگام خرید کنترلر، آداپتر مخصوص به آن را نیز خریداری کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده