نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲

سایت Fix PUBG با هدف بهینه‌سازی نسخه‌ PC بازی PlayerUnknown's Battlegrounds راه‌اندازی شد

سازندگان بازی پابجی با هدف بهبود عملکرد نسخه‌ی پی سی این بازی، یک بلاگ یا به عبارتی یک کمپین با نام Fix PUBG را  راه اندازی کردند.

نسخه‌ی پی سی بازی پابجی، دسامبر سال گذشته‌ از حالت Early Access خارج شد، اما هنوز هم کاربران از عملکرد این بازی روی PC راضی نیستند. امروز در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که استودیو PUBG Corp، تلاش دارد با انجام یک‌سری فعالیت، مشکلات بازی را حل کنند. بخشی از این فعالیت‌ها، راه‌اندازی سایتی به نام Fix PUBG است.

فیکس پابجی یک کمپین یک ماهه خواهد بود که در آن با توجه به گزارش‌ها و نظراتی که کاربران برای سایت مذکور ارسال می‌کنند، آپدیت‌های مختلفی برای بازی منتشر خواهد شد تا عملکرد بازی بهینه‌تر از قبل شود. کاربران در این بلاگ می‌توانند از جزئیات روند بهبود بازی باخبر شوند و به روند آن کمک کنند؛ این دقیقا همان دلیلی است که سازندگان بازی بخاطرش سایت Fix PUBG را راه‌اندازی کرده‌اند.

این کمپین از ماه آگست تا ماه اکتبر (مرداد تا مهر-آبان) ادامه خواهد داشت. در وب‌سایت Fix PUBG، مواردی همچون عملکرد سرورها، ضد تقلب‌ها، عملکرد MatchMaking و موارد این‌چنینی نمایش داده می‌شود و تاریخ انتشار پچ‌ها و فیکس‌هایی که عملکرد این بخش‌ها را بهبود می‌دهند نیز مشخص شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده